نمرات بازی Tekken 8 منتشر شد – یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای تاریخ؟

نمرات بازی Tekken 8 منتشر شد – یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای تاریخ؟

در حالی که مدت زیادی از عرضه موفق بازی‌های مورتال کامبت ۱ و استریت فایتر ۶ نمی‌گذرد، خیلی‌ها فکر می‌کردند دیگر مجالی برای سری تکن باقی نمانده و عنوان Tekken 8 نتواند در یک برهه پرچالش و مملو از بازی‌های مبارزه‌ای، حرفی برای گفتن داشته باشد. خبر خوب برای طرفداران این فرنچایز آن است که نسخه هشتم با سر و صدای بسیاری از راه رسیده و می‌خواهد بازار بازی‌های ویدیویی را به تصرف خود درآورد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانیدشاهکاری مورد انتظار از کپکام
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید

نقدها و نمرات بازی Tekken 8 در متاکریتیک که تا زمان نوشتن این متن به ۹۲ از ۱۰۰ (بر اساس ۲۰ نقد) رسیده، نشان می‌دهد ما با یک اثر مبارزه‌ای منحصر به‌فرد، فوق‌العاده کم‌نقص و پیشگام طرف هستیم که می‌تواند نام خود را در این ژانر جاودانه کند.

تکن ۸ یک دنباله شگفت‌انگیز است. با تاکید ویژه بر بخش تک‌نفره و مکانیک جدید Heat که اطمینان حاصل می‌کند مبارزات پرزد و خورد و هیجان‌انگیز باقی بمانند، فکر می‌کنم این قسمت در کنار تکن ۳ یکی از نقاط عطف فرنچایز Tekken باشد.

VGC – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

بهترین بازی تکن که تا به امروز ساخته شده نشان می‌دهد عمق طراحی و گیم‌پلی می‌تواند مبارزات را پرجنب و جوش کند؛ اینگونه انحصاری بودن بازی برای کنسول‌های نسل حاضر نیز توجیه می‌شود و به‌جای یک آپدیت ساده، با تکاملی محسوس در فرنچایز طرف هستیم.

+GamesRadar – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Tekken 8Tekken 8

Tekken 8 یک بازگشت دلپذیر به این سری است، آن‌ هم با سبک مبارزه‌ای که در سرتاسر مچ‌های خشن تازه به‌نظر می‌رسند و چندین و چند مد مختلف در بازی وجود دارد.

God is a Geek – نمره ۹۰ از ۱۰۰

تکن ۸ به تمامی طرفداران مجموعه تکن و فراتر از آن، طرفداران سبک فایتینگ پیشنهاد می‌شود. این بازی هم مودهای جذاب و متنوعی دارد و هم با ۳۲ شخصیت بازی در هنگام عرضه، تکرارپذیری و قصه بسیار جذابی را در قسمت داستانی ارائه می‌دهد.

ویجیاتو – نمره ۹۰ از ۱۰۰

بازی Tekken 8 قرار است روز ۲۶ ژانویه (۶ بهمن ماه) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر شود. برای مطالعه کامل نقد وب‌سایت ویجیاتو از بازی می‌توانید به این مطلب مراجعه فرمایید.


مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید پیش از شروع بازی Mortal Kombat 1 بدانیدنکاتی که قطعا به دردتان می‌خورد
نکاتی که باید پیش از شروع بازی Mortal Kombat 1 بدانیدنکاتی که باید پیش از شروع بازی Mortal Kombat 1 بدانید


از رونمایی کامل بازی ایندیانا جونز تا شکایت راکستار از رمدی | ویجی‌لاگ پلاس

کارگردان Dragon’s Dogma 2: فست تراول به‌درد بازی‌های خسته کننده می‌خورد - ویجیاتوکارگردان Dragon’s Dogma 2: فست تراول به‌درد بازی‌های خسته کننده می‌خورد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.