نمرات انیمیشن Kung Fu Panda 4 منتشر شد

نمرات انیمیشن Kung Fu Panda 4 منتشر شد

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ فردا هشتم مارچ (۱۸ اسفند) اکران می شود و در همین راستا منتقدان نظر خود را در رابطه با آن منتشر کرده‌اند. Kung Fu Panda 4 نمرات نسبتا متوسطی دریافت کرده و نظر اصحاب رسانه درباره آن نیز تا حدی ضد و نقیض به‌نظر می‌رسد.

<!–

–>

داستان پاندای کونگ فو کار ۴ دقیقا پس از اتفاقات Kung Fu Panda 3 جریان دارد که در سال ۲۰۱۶ اکران شده بود. در این دنباله شاهد بازگشت جک بلک خواهیم بود که در یک دهه گذشته از این شخصیت فاصله گرفته بود. در این دنباله داستین هافمن در نقش شیفو؛ جیمز هونگ در نقش آقای پینگ، برایان کرانستون در نقش پدر تنی پو و ایان مک‌شین در نقش تای لونگ، شاگرد سابق شیفو، بازمی‌گردند.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنندلذت سینما برای بچه‌ها
بهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنندبهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنند

قسمت چهارم انیمیشن پاندای کونگ فو کار تاکنون ۲۰ نقد در سایت متاکریتیک دریافت کرده و میانگین نمرات آن به ۵۴ از ۱۰۰ رسیده است. در وب‌سایت راتن تومیتوز اما اوضاع کمی بهتر است و ۷۴ درصد از ۴۷ منتقد حاضر به آن نمره قبولی داده‌اند.

به عقیده منتقدان Kung Fu Panda 4 فرمول تکراری قسمت‌های قبلی را دنبال می‌کند اما در حین حال توانسته سرگرم‌کننده و صمیمی باشد. از سویی خیلی از منتقدان اعتقاد دارند این قسمت لزوما انیمیشن ضعیفی نیست، اما خب به نوعی در توجیه وجود خود تقلا می‌کند.

قطعا این صحبت مخالفانی خواهد داشت، و من حاضرم با آن‌ها مواجه شوم. اما فکر می‌کنم پاندای کونگ فو کار ۴ بهترین انیمیشن در این سری است.

The Film Verdict – نمره ۸۱ از ۱۰۰

قسمت چهارم غیرضروری اما سرگرم‌کننده است.

IndieWire – نمره ۶۷ از ۱۰۰

پاندای کونگ فو کار 4پاندای کونگ فو کار 4

در اینجا احساس می‌شود چیزهایی که می‌بینید تفاوت خاصی با قسمت‌های گذشته ندارد و از لحاظ بصری و داستانی نیز هیچ مرز خاصی شکسته نمی‌شود؛ برخلاف دیگر انیمیشن اخیر دریم‌ورکس یعنی Puss in Boots: The Last Wish.

Total Film – نمره ۶۰ از ۱۰۰

بین خطوط دیالوگ نه‌چندان عالی و پیچش‌های داستانی نه‌چندان شگفت‌آور، احساس می‌شود این انیمیشن از سر اجبار ساخته شده و نه الهام‌های هنری.

Screen Daily – نمره ۴۰ از ۱۰۰

پاندای کونگ فو کار ۴ در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:چرا انیمیشن آینده دیزنی باید دو بعدی باشد؟اکنون وقت یک دگرگونی است
چرا انیمیشن آینده دیزنی باید دو بعدی باشد؟چرا انیمیشن آینده دیزنی باید دو بعدی باشد؟


آیا کنسول گیمرای ایرانی زیاد شدن؟

اپل حساب کاربری اپیک گیمز در اپ استور را به صورت کامل بسته است - ویجیاتواپل حساب کاربری اپیک گیمز در اپ استور را به صورت کامل بسته است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.