نماینده مجلس از گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها خبر داد!

نماینده مردم چهابهار در مجلس خطاب به رئیس دولت سیزدهم اعلام کرد گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلتر‌شکن‌ها یک فاجعه و دهن‌کجی به مردم بوده است. او اظهار کرد نمی‌شود مسئولان دولتی از تیک‌آبی اینستاگرام برخوردار باشند و از طرفی دیگر ملت را از کسب‌وکارهای مجازی محروم کنند.

«معین الدین سعیدی»، نماینده مردم چهابهار در نشست علنی مجلس شورای اسلامی ابتدا به صورت شفاهی پیرامون وضعیت وخیم درمان و سلامت چهار شهرستان استان سیستان و بلوچستان اعتراض کرد. او مدعی شد شهرستان‌های زرآباد، قصرقند، کنارک و دشتیاری فاقد یک عدد تخت بیمارستانی هستند، در حالی که «ابراهیم رئیسی» وعده ساخت چند بیمارستان فوق‌پیشرفته در کشور اندونزی را می‌دهد.

گردش مالی 50 میلیاردی فیلترشکن

گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ ها؛ دولت باید محدودیت‌ها فوراً رفع کند!

او همچنین اعلام کرد به وزیر بهداشت و درمان دولت سیزدهم تذکر می‌دهد که هر چه سریع‌تر نسبت به ساخت بیمارستان‌های نیروی دریایی کنارک و دشتیاری بزرگ اقدام کنند. «سعیدی» در ادامه به مسئله محدودیت استفاده از فضای مجازی در پاییز سال گذشته پرداخت. او نسبت به ادامه‌دار بودن محدودیت‌ها اعتراض خود را اعلام کرد و گردش مالی ۵۰ هزار میلیارد دلاری فیلترشکن‌ها را فاجعه و توهین به مردم ایران دانست. او اظهار کرد برخی از مسئولان عالی‌رتبه از تیک‌آبی پلتفرم «اینستاگرام» برخوردار هستند. اما ملت از داشتن کسب و کارهای اینترنتی محروم هستند. او با تکیه بر اصل ۹ قانون اساسی به رئیس‌جمهور تذکر داد تا او اقدامی فوری برای رفع فیلترینگ فضای مجازی انجام دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.