نمایش بحث برانگیز پیکر شهید به والدین او در «حسینیه معلی» + ویدئو

در ویدئویی مربوط به برنامه حسینیه معلی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود شاهد نمایش پیکر یک شهید به والدین اش بعد از ۴۰ سال انتظار هستیم.

برنامه حسینیه معلی ویژه ایام محرم و صفر که هر شب از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، امسال در چهارمین فصل خود، هر بار بینندگان را بیش از پیش شگفت‌زده می‌کند. پیش‌تر نمایش روضه خوانی یک دختربچه سه ساله مقابل یک سرِ بریده خبرساز شده بود.

در ابتدا پیکر شهید عیسی شجاعی درون تابوت به روی صحنه آورده می‌شود و سپس جنازه کفن‌پوش او را از تابوت بیرون می‌آورند تا مادر شهید آن را در آغوش بگیرد، صحنه ای که بسیار احساسی و غم انگیز می‌شود.

نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه پیش از آنکه والدین شهید به روی صحنه بیایند توضیح می‌دهد که عیسی شجاعی ۱۸ ساله بود که در سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید و ۴۰ سال گمنام ماند. شریعتی می‌گوید: «پدر و مادرش ۴۰ سال با او مواجهه‌ای نداشتند و «دو روز است» که خبردار شده‌اند عیسی برگشته است.» و سپس اشاره می‌کند: «یه چیزی یواش بهتون بگم: شهید سر نداره.» و ناگهان گریه حضار شدت می‌گیرد.

نمایش پیکر یک شهید به والدین سالخورده او در «حسینیه معلی» + ویدئو

خبر بازگشت پیکر عیسی شجاعی به کشور پس از ۴۰ سال روز ۲۹ خرداد از سوی رسانه‌ها منتشر شد. خبرگزاری مهر در همین رابطه نوشته بود: «به گزارش مهر، پیکر پاک و مطهر شهید عیسی شجاعی از شهدای دوران دفاع مقدس، توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد و پدر و مادر این شهید بزرگوار پس از ۴۰ سال چشم‌انتظاری، فرزند خود را در آغوش گرفتند.»

نمایش پیکر یک شهید به والدین سالخورده او در «حسینیه معلی» + ویدئو
تشییع پیکر شهید عیسی شجاعی در ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در استان البرز

در این بین عبدالرضا هلالی و مجید بنی فاطمه، از مداحان و داوران برنامه حسینیه معلی وسایل شخصی شهید شامل انگشتر و تسبیح شهید را به نمایش می گذارند. مهدی رسولی دیگر داور این برنامه نیز گاه نوحه می‌خواند و گاه در کنار میثم مطیعی روبه‌روی صحنه می‌نشیند و می‌گرید.

نمایش پیکر یک شهید به والدین سالخورده او در «حسینیه معلی» + ویدئو

در نهایت مداحان و مجری حسینیه معلی با پاشیدن گلبرگ‌های روی صحنه بر سر پدر و مادری که به شدت اشک می‌ریزند، به شکلی آرزوی ۴۰ ساله این والدین را که داماد کردن پسرشان بوده، جامه عمل پوشانده و برای او عروسی می‌گیرند.

نمایش پیکر یک شهید به والدین سالخورده او در «حسینیه معلی» + ویدئو

این ویدئو واکنش‌های متفاوتی را در شبکه های اجتماعی در پی داشته است.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.