نمایشگر MAG 345CQR گیمینگ شرکت MSI معرفی شد

شرکت MSI نمایشگر گیمینگ MAG 345CQR خود را در ۱۲ فوریه سال ۲۰۲۴ معرفی کرد. این صفحه نمایش ۳۴ اینچی UWQHD گیمینگ LCD دارای انحنای ۱۰۰۰R است که از نزدیک میدان بینایی انسان را تقلید می‌کند. MAG 345CQR با نرخ تازه سازی ۱۸۰ هرتز و زمان پاسخگویی سریع ۱ میلی ثانیه (MPRT)، رندرینگ با سرعت بالا را برای علاقه‌مندان به بازی تضمین می‌کند. دارای فناوری Adaptive-Sync برای پخش یکپارچه ویدیو است. علاوه بر این، ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند «دید در شب» قادر خواهد بود دید در محیط‌های کم نور را افزایش دهد، در حالی که «نور آبی کمتر» باعث می‌شود فشار چشم در حین بازی کاهش پیدا کند.

بررسی ویژگی‌های نمایشگر گیمینگ MSI MAG 345CQR 34 اینچی

پنل صفحه نمایش از فناوری VA بهره گرفته است که کنتراست بالا و زاویه دید وسیع را به کاربر ارائه می‌دهد. با روشنایی ۳۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ و پشتیبانی از ۱.۰۷ میلیارد رنگ، تصاویری با رنگ‌های جذاب، زنده، و جزئیات زیاد را نمایش می‌دهد. طیف رنگی (color gamut) این صفحه نمایش، ۹۰ درصد از فضای رنگی Adobe RGB، همچنین ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۲۰ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و قادر به بازتولید دقیق رنگ‌هاست.

نمایشگر MAG 345CQR گیمینگ شرکت MSI معرفی شد
نمایشگر MAG 345CQR گیمینگ شرکت MSI معرفی شد

گزینه‌های اتصال در این نمایشگر جدید شامل پورت DisplayPort 1.4a و دو پورت HDMI 2.0b به همراه جک هدفون است. پایه ارگونومیک امکان تنظیم شیب از ۵- تا ۲۰ درجه، زوایای چرخش از ۳۰- تا ۳۰ درجه و تنظیم ارتفاع تا ۱۰۰ میلی متر را فراهم خواهد کرد. علاوه بر آن سازگاری پایه VESA 100 x 100 میلی متر است.

نمایشگر MAG 345CQR با دارا بودن ابعاد ۷۹۷.۵۳mm (W) x 332.31mm (D) x 518.9mm (H) و وزن ۷.۷۵ کیلوگرم، تطبیق پذیری زیادی را ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه رسمی محصول مراجعه کنید: https://www.msi.com/Monitor/MAG-345CQR

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.