نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل شکست خوردند

ظاهرا نمایشگرهای تاشو سامسونگ نتوانسته‌اند در بدست آوردن رضایت اپل برای استفاده در آیفون‌های تاشو موفق ظاهر شوند و در تست دوام این شرکت شکست خورده‌اند.

در حالی که گفته می‌شود سامسونگ و هوآوی در حال آماده شدن برای بررسی طرح‌های دیگر گوشی‌های تاشو در اواخر سال جاری هستند، طبق گزارش‌ها، اپل به دلیل نگرانی در مورد دوام صفحه‌نمایش‌های تاشو، دچار شک و ابهام شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمایشگرهای تاشو سامسونگ

گزارش جدیدی نشان می‌دهد که اپل در حال آزمایش گوشی‌های تاشو از برندهای دیگر از جمله سامسونگ بوده است. غول کوپرتینویی مدل‌های متعدد گوشی‌های تاشو را جدا کرده و مورد بررسی قرار داده و تست‌های دوام را پشت درهای بسته انجام داده است.

گوشی‌های تاشو گلکسی سامسونگ به نمایشگرهای ساخت سامسونگ مجهز شده اند. و اگر اپل به دنبال آیفون‌های تاشو باشد، تامین کننده آن احتمالا سامسونگ دیسپلی خواهد بود.

با در نظر گرفتن این موضوع، طبق گزارش‌ها، اپل توانست با آزمایش دوام دستگاه‌های تجاری تاشو گلکسی در آزمایشگاه‌های خود، میزان پیشرفت فناوری نمایشگر تاشو سامسونگ را ببیند.

متأسفانه طبق این گزارش، اپل تشخیص داده است که صفحه نمایش‌های تاشویی که در سری گلکسی Z به کار می‌رود هنوز به اندازه کافی دوام ندارند.

Galaxy Z Fold 5 Flex Mode

Galaxy Z Fold 5 Flex Mode

در طول یک مرحله آزمایشی که شامل تا شدن‌ها و باز شدن‌های مکرر برای چند روز نامشخص بود، پنل‌های ساخته شده توسط Samsung Display از کار افتاد و خراب شدند.

طبق گزارش‌ها، اپل به این نتیجه رسیده است که برای استفاده از گوشی‌های تاشو خیلی زود است. در این گزارش آمده است که به دلیل این مشکلات فنی، اپل دیگر برنامه ای برای توسعه آیفون تاشو ندارد. هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی دوباره به دنبال گوشی‌های تاشو خواهد بود.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اولین آیفون تاشو ممکن است در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ به فروش برسد. طبق این شایعه جدید، ممکن است دیگر اینطور نباشد.

حتی اگر صفحه‌نمایش‌های تاشو گلکسی Z به اندازه صفحه‌های مورد استفاده در دستگاه‌های گلکسی اس بادوام نیستند، اما بهتر شده‌اند و پیشرفت‌های بسیاری در آن‌ها حاصل شده است.

با این وجود، اگر اپل یک آیفون تاشو عرضه کند، احتمالاً رکوردهای فروش را در بخش تاشو خواهد شکست و این آیفون تاشو احتمالاً بیشتر از هر تلفن تاشوی قبلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برای سامسونگ، گوشی‌های تاشو تا حدودی تلاشی پرخطر اما ارزشمند هستند، به خصوص که فناوری‌های نمایشگر سامسونگ را ترویج می‌کنند. از سوی دیگر، اپل ممکن است در صورت شکست اولین آیفون تاشو خود، ضرر بیشتری داشته باشد.

به بیان ساده، اپل ممکن است بخواهد خطرات مشابه سامسونگ را بپذیرد، به ویژه پس از آن که دستگاه جدیدش، Vision Pro با استقبالی نسبتاً سرد مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کیفیت نمایشگرهای تاشو سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.