نقشه Rebirth Island هفته آینده به Warzone خواهد آمد

نقشه Rebirth Island هفته آینده به Warzone خواهد آمد

نقشه Rebirth Island هفته آینده به Call of Duty Warzone باز خواهد گشت. اکانت رسمی کال آو دیوتی که قبلا بازگشت این نقشه را وعده داده بود، تاریخ رسمی عرضه دوباره آن را اعلام کرد.

<!–

–>

این مپ محبوب در ۳ آپریل (۱۵ فروردین) از راه می‌رسد و قبل از آن اکتیویژن تریلری به همین مناسبت منتشر کرده است.

تماشا از یوتیوب


مطلب پیشنهادی:تاریخچه و داستان کالاف دیوتی | کالاف دیوتی رو به افوله؟
تاریخچه و داستان کالاف دیوتی | کالاف دیوتی رو به افوله؟تاریخچه و داستان کالاف دیوتی | کالاف دیوتی رو به افوله؟

نقشه مورد علاقه طرفداران، بازسازی آلکاتراز از عنوان Call of Duty: Black Ops 4 در حالت بتل رویال Blackout است. این مپ در ابتدا برای Warzone در دسامبر ۲۰۲۰ به عنوان بخشی از به‌روزرسانی فصل ۱ جنگ سرد Call of Duty Black Ops منتشر شد.

Rebirth Island در نوامبر ۲۰۲۲ از وارزون حذف شد، زمانی که اکتیویژن همزمان با عرضه جانشین آن، Warzone 2.0، نسخه ساده بازی را دوباره لانچ کرد.

WarzoneWarzone

قسمت دوم از آن زمان، عدد را از عنوان خود حذف کرده و جایگزین Warzone اصلی شده که سپتامبر گذشته آفلاین شد. Rebirth Island هفته گذشته به عنوان نقشه لانچ برای Warzone Mobile بازگشت.

حالت پرچمدار ۱۲۰ نفره بتل رویال بر روی نقشه کلاسیک Verdansk قابل بازی است، در حالی که Rebirth Island از ۴۸ بازیکن و قوانین Resurgence پشتیبانی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا زمانی که یکی از هم‌تیمی‌هایشان زنده است، دوباره بازی کنند.


مطلب پیشنهادی:۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3چطور خیلی راحت از دست زامبی‌های بازی فرار کنیم؟
۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتواستودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.