نقشه بازی GTA 6 پر از اشاره‌های مختلف به اتفاقات واقعی شهر فلوریدا است!

بازی جی‌تی‌ای ۶ (GTA 6) چندی پیش به طور رسمی معرفی شد و از آن زمان اخبار بسیار زیادی از آن منتشر شده است. شرکت سازنده این بازی یعنی راکستار (Rockstar) پس از ۱۰ سال تصمیم به انتشار یک تریلر از این بازی گرفت و توانست توجه طرفداران را به طور کامل جلب کند.

طرفداران بازی جی‌تی‌ای ۶ از آنجایی که مدت زیادی منتشر انتشار تریلر رسمی این بازی بودند، توجه بسیار زیادی به آن کردند. به حدی که این افراد توانستند نکته‌های جالبی از این تریلر استخراج کنند و از طرفی راکستار نیز این تریلر را با جزئیات بسیار زیادی عرضه کرد. نکته اصلی تریلر بازی جی‌تی‌ای ۶ این بود که یک نگاه کلی به دنیای این بازی یعنی لئونیدا (Leonida) به طرفداران ارائه داد.

حال با توجه به تریلر این بازی شما متوجه چند نکته خواهید شد. اول اینکه بازی جی‌تی‌ای ۶ نسبت به شماره ۵ پیشرفت بسیار زیادی داشته و از لحاظ گرافیکی برتری زیادی پیدا کرده است که یک نکته کاملاً منطقی است. دوم اینکه در این تریلر به نکات جالبی اشاره شد که همگی از وقایع واقعی در شهر فلوریدا گرفته شده است. در نتیجه شما می‌توانید این نتیجه گیری را بکنید که دنیای بازی جی‌تی‌ای ۶ بر اساس شهر فلوریدا آمریکا ساخته شده است.

بازی جی‌تی‌ای ۶ در ایالت لئونیدا که نسخه ساختگی راکستار از فلوریدا است، جریان دارد. از طرفی این بازی به شهر وایس سیتی (Vice City) هم اشاره کرده که نسخه ساختگی شهر میامی است. حال برای اینکه این موضوع بیشتر مشخص شود، شرکت سازنده تصمیم گرفته در تریلر خود هم از وقایع واقعی داخل این شهر و ایالت استفاده کند.

در کل تریلر بازی فرهنگ رایج شهر فلوریدا را نشان می‌دهد. با این حال برخی طرفداران تکه‌های خاصی از این تریلر را انتخاب کردند که بر اساس اتفاقات واقعی داخل این ایالت ساخته شده‌اند. برای مثال جوکر فلوریدا (Florida Joker) در این تریلر به طور واضح وجود دارد. فردی که در سال ۲۰۱۷ دستگیر شده و با ظاهر خاص و شباهت زیادی که به جوکر داشت توانست شهرت بسیار زیادی کسب کند. مثال دیگر خانمی است که دو چکش در دست دارد. البته این خانم در شهر لس آنجلس حضور داشت ولی راکستار تصمیم گرفت تا در تریلر خود از او استفاده کند.

در تریلر چندین صحنه مختلف وجود دارد که در آن یک تمساح وارد ساختمان‌های مختلف شده است. این دقیقاً مشابه شرایطی است که در فلوریدا وجود دارد که نکته بسیار جالب است. از طرفی صحنه‌های دیگر نیز برگرفته از اخبار و شرایط بسیار خاص این ایالت است که باعث شده این تریلر عجیب و جالب باشد.

در کل مجموعه جی‌تی‌ای که توسط راکستار ساخته می‌شود، اشاره زیادی به فرهنگ آمریکایی دارد. با توجه به چیزی که ما از تریلر شاهد آن بودیم بازی جی‌تی‌ای ۶ تمرکز بیشتری روی این موضوع داشته و لئونیدا قرار است یک اشاره کامل به فرهنگ ایالت فلوریدا داشته باشد. در نتیجه شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا شاخصه‌های این ایالت را وارد بازی کند و در تریلر نیز از آن استفاده کرده است.

نکته جالب در مورد عناوین جی‌تی‌ای این است که به فرهنگ زمان خود اشاره می‌کند. یعنی در این تریلر هم مشخص است که شرکت سازنده تلاش کرده تا فرهنگ امروزی و جوانان که علاقه زیادی به شبکه‌های مجازی دارند را نشان دهد. در اصل شرکت راکستار روند همیشگی خود را در شماره ۶ این مجموعه هم پیاده کرده است و اینطور که به نظر می‌رسد، این روند نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی FIFA 24 مخصوص PS4

۲,۵۳۳,۳۷۰

تومان

بازی EA Sports FC 24 مخصوص PS5

۲,۵۴۰,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.