نقشه‌ی اسپایدرمن ۲ دو برابر بزرگتر از بازی قبلی است؛ رفت و آمد در لحظه بین مایلز و پیتر

کارگردان خلاقیت بازی اسپایدرمن ۲ اخیرا اعلام کرده است که اندازه‌ی نقشه بازی تقریبا دو برابر نقشه‌ای است که در نسخه‌ی قبل ارائه شده بود.

اولین نسخه از این سری که در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده از روی مرد عنکبوتی مورد استقبال قرار گرفت، زیرا تجربه‌ی لذت‌بخشی را در قالب این شخصیت محبوب فراهم کرده بود. یکی از دلایل آن و همچنین یکی از بزرگترین لذت‌های بازی، آزادی عمل بالا در تاراندازی در اطراف منطقه‌ی منهتن شهر نیویورک بود. در مقایسه با بازی قبلی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی Sunset Overdrive، جهان بازی اسپایدرمن حداقل چهار تا شش برابر بزرگتر بود و اکنون گیمرها می توانند با آماده شدن برای بازی دنباله‌ی آن، یک بار دیگر انتظار افزایش قابل توجهی در اندازه‌ی نقشه داشته باشند. برایان اینتیهار (Bryan Intihar) به عنوان کارگردان خلاقیت بازی می‌گوید:

این بار محله‌های کوئینز (Queens) و بروکلین (Brooklyn) را اضافه کرده‌ایم، بنابراین به طور کلی اندازه نقشه‌ی حدودا دو برابر بزرگتر از نسخه‌ی قبلی است. از آنجایی که این دو منطقه تا حدودی کوچکتر و مسکونی هستند، فکر می‌کنم که آن‌ها را متفاوت از منهتن خواهید دید. ما همچنین سناریوهای غیرمنتظره‌ای مانند نبرد در رودخانه‌ی بین دو منطقه را آماده کرده‌ایم که قبلا نظیر آن را ارائه نکرده‌ایم، بنابراین امیدوارم که منتظر آن‌ها باشید.

اسپایدرمن 2

رایان اسمیت (Ryan Smith)، کارگردان بازی، نیز تایید کرد که بازیکنان می‌توانند آزادانه بین پیتر پارکر و مایلز مورالس سوییچ کنند. هرچند به نظر می‌رسد که در طول ماموریت‌های داستانی، موقعیت‌هایی وجود دارد که در آن‌ها تنها یک شخصیت را در دسترس خواهید داشت. او گفت:

چیزهایی وجود دارد که بسته به محتوا منحصر به یک شخصیت خاص است، اما ما همچنین در حال آماده سازی محتوایی هستیم که به شما امکان می‌دهد که در قالب هر شخصیتی که دوست دارید، بازی کنید. در حالی که آن‌ها هر دو مرد عنکبوتی هستند و چیزهای مشترک زیادی دارند، مایلز سریع‌تر از پیتر است و در واقع هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. بنابراین امیدواریم که بتوانید شخصیت مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

بازی اسپایدرمن ۲ در پاییز سال جاری برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۲۲۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۸۸۵,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.