نشست روسای جهاددانشگاهی استان مرکزی و سازمان نظام مهندسی معدن

نشست هم اندیشی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان با هدف بررسی همکاری آموزشی و علمی و همچنین فعالیت مرکز سنگ محلات و نیم ور جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش سنیاپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان در این نشست با اشاره به اینکه اولین و تنها مرکز مطالعات و پژوهش در حوزه سنگ و خدمات مرتبط با آن سال گذشته در شهرستان محلات و شهر نیم‌ور افتتاح شده است، اظهارکرد: این مجموعه می‌تواند در حوزه‌ های مختلف از جمله اکتشاف، فراوری، صادرات و همچنین در حوزه پشتیبانی علمی از پژوهشگران و فعالان بخش سنگ نقش برجسته ایفا کند.

وی افزود: ارائه خدمات آزمایشگاهی برای سنگ‌های ساختمانی و بسیاری خدمات دیگر برای اولین بار در کشور برای این مرکز هدف گذاری شده است.

مرادی بیان کرد: با توجه به توانمندی های جهاددانشگاهی، این نهاد می تواند در زمینه آموزش مهندسین و ظرفیت های مرکز رشد و دفتر پارک علم و فناوری، خدماتی به سازمان نظام مهندسی معدن استان ارائه نماید.

مهندس احمدوند رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان در ادامه ضمن استقبال از همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی، خواستار بهره مندی از ظرفیت های علمی و آموزشی این نهاد در حوزه های مختلف شد.

نوشته نشست روسای جهاددانشگاهی استان مرکزی و سازمان نظام مهندسی معدن اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.