نسل جدید اپل پنسل با هدست ویژن پرو سازگار خواهد بود

در حالی که اپل پنسل در حال حاضر فقط با آیپد سازگار است، نسخه بعدی لوازم جانبی ممکن است با هدست ویژن پرو اپل سازگار باشد.

به گفته یک منبع آگاه، اپل به صورت داخلی اپل پنسل جدیدی با پشتیبانی از visionOS را آزمایش کرده است. این امر به اپل پنسل اجازه می دهد تا با برنامه‌های طراحی ویژن پرو مانند Freeform و Pixelmator استفاده شود.

کاربرد اپل پنسل برای ویژن پرو

جزئیات خاصی در مورد این پروژه مشخص نیست، اما این احتمال وجود دارد که کاربران بتوانند با اپل پنسل روی میز یا سطح صاف دیگری نقاشی کنند و این نقاشی در برنامه open visionOS ظاهر شود. این ویژگی محیط اطراف فرد را به یک بوم نقاشی غول پیکر تبدیل میکند که با حساسیت به فشار و شیب کامل می‌شود.

نسل جدید اپل پنسل با هدست ویژن پرو سازگار خواهد بود

شایعه شده است که یک قلم اپل جدید در کنار مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر در ماه آوریل عرضه می‌شود، اما ما تایید نکرده‌ایم که آیا از visionOS پشتیبانی می‌کند یا خیر.

سازگاری قلم آینده اپل با ویژن پرو نیز به نر‌ افزار به‌روز‌شده نیاز دارد، اما هنوز نمی‌دانیم که کدام نسخه ممکن است پشتیبانی اضافه کند. اولین نسخه بتای visionOS 1.2 احتمالاً در اوایل این هفته دردسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت و انتظار می رود اپل visionOS 2 را در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود WWDC در ماه ژوئن معرفی کند.

مانند هر محصول دیگری که اپل توسعه می‌دهد، هیچ تضمینی وجود ندارد که این شرکت با انتشار یک قلم با پشتیبانی از visionOS به جلو حرکت کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.