نسخه PC بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تیرماه امسال منتشر می‌شود

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های پلتفرمر «رچت و کلنک» که توسط استودیو بازی‌سازی «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) ساخته شده است، ماه آینده برای پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شود. گفتنی است نسخه PC این بازی از حالت‌های گرافیکی Nvidia DLSS 3 و DLAA پشتیبانی می‌کند.

شرکت «سونی» (Sony) در نظر دارد عنوان انحصاری Ratchet & Clank: Rift Apart را برای پلتفرم PC عرضه نماید. این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن (۵ تیر ۱۴۰۲) برای دارندگان رایانه‌های شخصی عرضه شود. نسخه PC بازی Ratchet & Clank: Rift Apart قرار است توسط استودیو Nixxes Software توسعه یابد. این استودیو کارنامه قابل‌توجهی در توسعه پورت بازی‌های PlayStation روی پلتفرم PC دارد.

نسخه PC بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

ویژگی‌های نسخه پی‌سی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

نسخه PC بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از ویژگی‌های انحصاری برخوردار خواهد بود که روی کنسول «پلی‌استیشن ۵» (PlayStation 5) وجود ندارد؛ مانند پشتیبانی از ultrawide resolution برای نسبت‌های تصویر ۲۱:۹، ۳۲:۹ و ۴۸:۹. نسخه PC بازی مذکور همچنین از نرخ فریم باز، حالت «ردیابی پرتو نور» (Ray-Tracing) برای نمای بیرونی و حالت‌های گرافیکی Nvidia DLSS 3، َAMD FSR 2 و Intel XeSS پشتیبانی می‌کند. گفتنی است استودیو Nixxes Games در نظر دارد کنترلر نسخه PC این بازی را با کنترلر دوال‌سنس تطبیق دهد.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart به عنوان یکی از بهترین عناوین انحصاری کنسول PlayStation 5 محسوب می‌شود؛ بنابراین، این یک فرصت خوبی است که سایر بازیکنان هم این عنوان را تجربه کنند. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart برای پلتفرم PC را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.