نسخه iOS 17.4 زودتر از موعد منتشر می‌شود

نسخه iOS 17.4 به عنوان جدیدترین سیستم عامل آیفون در دست‌آزمایش بوده و به نظر می‌رسد نسخه پایدار آن زودتر از موعد منتشر می‌شود.

اگر چشم انتظار آخرین نسخه سیستم عامل آیفون هستید اما تمایلی هم به نصب ورژن بتا ندارید، کافیست کمی دیگر منتظر بمانید تا نسخه پایدار این آپدیت منتشر شود.

برخلاف همیشه، این بار اپل تاریخ انتشار iOS 17.4 را اعلام کرده و گفته در ماه مارس، این آپدیت منتشر می‌شود. اما تاریخ دقیق آن نامعلوم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه iOS 17.4 زودتر از موعد منتشر می‌شود

اگر بخواهیم تاریخچه انتشار ورژن جدید آی او اس را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که iOS 16.4 در تاریخ ۲۷ مارس منتشر شد و iOS 15.4 در تاریخ ۱۵ مارس عرضه شد.

بنابراین در حالت نرمال انتظار می‌رفت iOS 17.4 تا حداقل سه هفته دیگر منتشر شود. اما از آنجایی که اتحادیه اروپا برای اپل مقرراتی را تعیین کرده و آخرین مهلت آن تا ۶ مارس است، این نسخه سیستم عامل می‌بایست تا ۶ مارس منتشر شود چراکه بعضی از ویژگی‌های کلیدی iOS 17.4 به دلیل مقررات قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا به‌وجود آمده‌اند.

نسخه iOS 17.4 زودتر از موعد منتشر می‌شود

نسخه iOS 17.4 زودتر از موعد منتشر می‌شود

بنابراین، اپل برای سازگاری با قوانین اتحادیه اروپا، احتمالاً iOS 17.4 را قبل یا در ۶ مارس منتشر می‌کند.

این آپدیت سیستم عامل را گوشی‌ آیفون XS و مدل‌های بعدی آن دریافت می‌کنند. در حال حاضر، اپل بتای چهارم iOS 17.4 را منتشر کرده و ممکن است در هفته آینده بتای نهایی یا نسخه نهایی عرضه شود. اما قابلیت‌های جدید iOS 17.4 چیست؟

در این نسخه، اپل به کاربران اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌ها را از بازارهای نرم‌افزاری شخص ثالث دانلود کنند و دیگر لزومی ندارد برنامه مورد نظر را تنها از اپ استور دانلود کرد.

به جز تغییرات تحت دستورالعمل‌های اتحادیه اروپا، محافظت از دستگاه دزدیده شده، تولید متن پادکست، اموجی‌های جدید، صفحه خوش‌آمدگویی جدید، تغییرات در نحوه نمایش اطلاعات سلامت باتری، امنیت کوانتومی iMessage، و ارتقاء‌های CarPlay نیز در این به‌روزرسانی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تغییرات نسخه iOS 17.4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.