نسخه ویندوز مرورگر سامسونگ اینترنت از مایکروسافت استور حذف شد

سامسونگ اینترنت (Samsung Internet) یکی از بهترین مرورگرها برای دستگاه‌های اندرویدی است و کاربران مدت‌ها به این فکر می‌کردند که می‌توانند از مرورگر تلفن موردعلاقه خود در کامپیوتر هم استفاده کنند یا خیر. سرانجام انتظار کاربران در نوامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید؛ زیرا سامسونگ نسخه ویندوز سامسونگ اینترنت را در مایکروسافت استور منتشر کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد که این برنامه به‌طور تصادفی منتشر شده یا مشکلاتی در نسخه اولیه آن وجود دارد. زیرا سامسونگ این مرورگر را از فروشگاه مایکروسافت حذف کرده است. هنگامی که این برنامه برای اولین‌بار در ویندوز عرضه شد، از طریق یک لینک مستقیم به فروشگاه دردسترس بود. اما اگر در قسمت جستجو نام آن را می‌نوشتید، نتیجه‌ای نشان داده نمی‌شد. در حال حاضر، از طریق هیچ یک از این دو روش قابل دسترسی نیست.

نسخه ویندوز مرورگر سامسونگ اینترنت از مایکروسافت استور حذف شد

دلیل دقیق حذف سامسونگ اینترنت از مایکروسافت استور هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد انتشار این مرورگر در ابتدا تصادفی بوده است. زیرا سامسونگ هرگز به‌طور رسمی در مورد عرضه سامسونگ اینترنت در سیستم‌های دسکتاپ صحبت نکرده است و لیست فروشگاه مایکروسافت آن توسط برخی از کاربران در X/Twitter کشف شده است. علاوه بر این، وقتی این برنامه را روی ویندوز نصب می‌کردید، صفحه اصلی آن به زبان کره‌ای بود که نشان می‌داد سامسونگ هنوز آن را به زبان‌های دیگر ترجمه نکرده است.

البته، این بدان معنا نیست که قسمت مربوط به مشکلات برنامه دقیق نیست. در حالت اولیه، سامسونگ اینترنت روی ویندوز به اندازه نسخه اندروید خود روان نبود. به نظر می‌رسید که نرخ نوسازی آن کمتر از ۶۰ هرتز است و در نتیجه، به‌طور قابل‌توجهی تاخیر داشت. همچنین خبری از برخی از ویژگی‌هایی که مردم از مرورگرهای مدرن انتظار دارند، مانند همگام‌سازی داده‌هایی مانند رمزهای عبور وب‌سایت در پلتفرم‌های مختلف نبود.

یکی دیگر از دلایل احتمالی عدم دسترسی ما به برنامه این است که اینترنت سامسونگ قرار بود فقط در کره در‌دسترس باشد، که در هنگام عرضه مرورگر، متن کره‌ای ترجمه‌نشده را توضیح می‌داد. بهترین راه برای بررسی اینکه این برنامه در کشور شما موجود است یا خیر، این است که به فروشگاه مایکروسافت بروید و ببینید آیا برنامه برای شما نمایش داده می‌شود یا خیر.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.