نسخه ماهواره ای اوپو فایند ایکس ۷ اولترا گواهی ۳C چین را دریافت کرد

OPPO Find X7 Ultra PR Images6 scaled 1

پس از گرد و خاکی که سری جدید گوشی‌های پرچمدار اوپو به پا کردند حالا نسخه ماهواره ای اوپو فایند ایکس ۷ اولترا گواهی ۳C را دریافت کرده و یک قدم به عرضه نزدیک شده است.

شرکت اوپو اخیرا از گوشی هوشمند Find X7 Ultra خود در کشور چین رونمایی کرده است. با اینکه در زمان عرضه، کلیه کاربران انتظار معرفی ورژن ماهواره‌ای این گوشی را داشتند، اما شرکت سازنده هیچ اشاره‌ای به آن نداشت. حال، اخبار جدیدی منتشر شده که به توسعه ورژن ماهواره‌ای فایند ایکس ۷ اولترا اشاره می‌کند. این گوشی به تازگی در مرجع صدور گواهی ۳C چین نیز ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی ۳C نسخه ماهواره ای اوپو فایند ایکس ۷ اولترا

نسخه جدید گوشی اوپو فایند X7 Ultra با شماره مدل PHY120 در پایگاه صدور گواهی ۳C قرار گرفته است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این گواهینامه پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای و شبکه ۵G را تایید می‌کند.

علاوه بر این، مشخص کرده که این دستگاه مشابه نسخه معمولی اوپو فایند X7 اولترا از سرعت شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که در این نسخه نیز شاهد برقراری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی باشیم. در واقع گفته می‌شود که سایر مشخصات نسخه ماهواره‌ای اوپو فایند ایکس ۷ اولترا کاملا مشابه نسخه معمولی خواهد بود.

گواهی ۳C نسخه ماهواره ای اوپو فایند ایکس ۷ اولترا

به این معنا که این گوشی دارای یک صفحه نمایش خمیده ۶.۸۲ اینچی LTPO با وضوح QHD+ و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت خواهد بود. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام به همراه حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

بخش تصویربرداری این گوشی از یک سیستم دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی که توسط موتور تصویر HyperTone هدایت می‌شود، تشکیل خواهد شد. دوربین اصلی به جدیدترین سنسور ۱ اینچی سونی LYT-900 مجهز شده و لنز فوق عریض نیز در عکاسی ماکرو و واید عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

دوربین‌های پریسکوپ دوگانه‌ نیز عملکرد منحصربه‌فردی داشته و یکی از آنها با زوم ۳ برابر مخصوص نمای نزدیک و دیگری با زوم ۶ برابر مخصوص عکاسی از مناظر و ماکرو طراحی شده است.

منبع تغذیه احتمالا یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ و گزینه‌های اتصال NFC، وای‌فای ۷ و بلوتوث ۵.۴ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه ماهواره ای اوپو فایند ایکس ۷ اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.