نسخه فیزیکی Avatar: Frontiers of Pandora برای نصب نیاز به اتصال آنلاین دارد

نسخه فیزیکی Avatar: Frontiers of Pandora برای نصب نیاز به اتصال آنلاین دارد

اینطور که به نظر می‌رسد نسخه فیزیکی بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای نصب به اتصال اینترنت نیاز دارد.

<!–

–>

کاربر ردیت Interesting-Squash81 نسخه فیزیکی PS5 را زودتر دریافت کرده، اما زمانی که سعی کرده بازی را انجام دهد، تصویری مشاهده کرده که لوگو و تاریخ انتشار ۷ دسامبر را نشان می‌داد.

سپس کاربر سعی کرد تاریخ و ساعت کنسول خود را تغییر دهد و بازی را به صورت آفلاین اجرا کند، اما همچنان همان تصویر به او نشان داده شد. به نظر می‌رسد تا زمانی که به‌ صورت آنلاین تایید نشود، ادامه نخواهد یافت.

AvatarAvatar

شاید به یک پچ روز اول نیاز داشته باشد، یا فقط یک بررسی آنلاین انجام می‌دهد تا ببیند تاریخ انتشار رسیده یا خیر. در هر صورت، نتیجه یکسان است – بازیکنان بدون اتصال آنلاین نمی‌توانند نسخه فیزیکی بازی را اجرا کنند.


مطلب پیشنهادی:زبان مشترک جیمز کامرون و هایائو میازاکی در سینمابازی با یک ایده در دو جهان فانتزی شگفت‌انگیز
زبان مشترک جیمز کامرون و هایائو میازاکی در سینمازبان مشترک جیمز کامرون و هایائو میازاکی در سینما

این موضوع با یک پیام کوچک در قسمت جلوی باکس نهایی بازی تقویت می‌شود که نوشته: «برای نصب بازی به اینترنت نیاز است». این پیام ظاهرا در جعبه اولیه نمایش داده شده در فرآیند پیش‌خرید وجود نداشت.

برای اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان، این مشکل بزرگی نخواهد بود، زیرا سیستم‌های آن‌ها تقریبا به طور دائم به صورت آنلاین متصل است.

با این حال، مانند سایر عناوینی که برای بازی کردن به اتصالات آنلاین نیاز دارند، مسائل مربوط به حفظ دارایی را مطرح می‌کند، زیرا زمانی که سرورها در آینده‌ای دور خاموش می‌شوند، به نظر می‌رسد که بازی دیگر قابل تجربه نخواهد بود.

AvatarAvatar

این مشکل را می‌توان در آینده با انتشارهای بعدی دیسک که نیاز به اتصال آنلاین را از بین می‌برد، برطرف کرد، اما مشخص نیست که آیا می‌توان این الزام را از نسخه‌های امروزی حذف کرد یا خیر.

Frontiers of Pandora که قرار است در روز پنجشنبه منتشر شود، یک بازی اکشن ماجراجویی اول شخص و جهان باز برای Xbox Series X/S، PS5، PC و Amazon Luna است.

این بازی پس از وقایع اولین فیلم آواتار در قاره‌ای از پاندورا که قبلا دیده نشده، می‌گذرد. بازیکنان باید با قبیله‌های مختلف ناوی متحد شوند تا از سرزمین خود در برابر شرکت RDA محافظت کنند.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Avatar: The Way of Waterپوکاهانتس در فضا؛ پرده دوم: خانواده
نقد فیلم Avatar: The Way of Waterنقد فیلم Avatar: The Way of Water


تریلر جی تی ای ۶ | جزییاتی که باید بدونیم

Digital Foundry: عملکرد Batman: Arkham Knight روی سوییچ یک فاجعه به‌تمام معناست - ویجیاتوDigital Foundry: عملکرد Batman: Arkham Knight روی سوییچ یک فاجعه به‌تمام معناست - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.