نسخه فورجی گلکسی M14 سامسونگ معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

پس از معرفی گلکسی M14 فایوجی در هند، حالا سامسونگ از نسخه فورجی گلکسی M14 رونمایی کرده است. این گوشی اقتصادی سامسونگ از امروز در دسترس خریداران قرار گرفته است.

اگر به یاد داشته باشید، سامسونگ چند روز پیش از گوشی هوشمند گلکسی F15 5G در هند رونمایی کرد. اکنون، این برند کره‌ای، در سکوت خبری، یک گوشی جدید از سری M گلکسی را معرفی کرده است. این گوشی گلکسی M14 4G نام دارد.

در آوریل سال گذشته نسخه فایوجی این دستگاه در هند عرضه شد و حالا نوبت به برادر کوچک‌تر آن یعنی سامسونگ گلکسی M14 4G رسیده است. در ادامه به شرح کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گلکسی M14 فورجی می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات نسخه فورجی گلکسی M14 سامسونگ

گوشی Samsung Galaxy M14 4G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (FHD+) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک بریدگی U شکل جهت قرارگیری دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده و در پایین هم یک چانه ضخیم به چشم می‌خورد.

نسخه فورجی گلکسی M14

نسخه فورجی گلکسی M14

طراحی گلکسی M14 4G تقریبا مشابه سایر گوشی‌های اقتصادی این برند است، به این معنا که باز هم سه دوربین به صورت عمودی زیر یکدیگر در پنل پشتی قرار گرفته‌اند و اسکنر اثر انگشت نیز در لبه کناری و با دکمه پاور ادغام شده است.

تنظیمات دوربین نسخه فورجی درست مشابه نسخه ۵G است و شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

سامسونگ گلکسی M14 4G در بخش سخت افزار به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام به همراه ۶ گیگابایت رم (قابل ارتقا با فناوری رم مجازی) و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. باتری این گوشی هوشمند از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بخش نرم افزار این دستگاه بر پایه رابط کاربری OneUI 5.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ کار می‌کند. سامسونگ برای این گوشی انتشار دو به‌روزرسانی سیستم‌ عامل و چهار سال به‌روزرسانی وصله‌های امنیتی را وعده داده است.

همان‌طور که از مشخصات گلکسی M14 4G پیداست، این گوشی قیمت زیادی ندارد. قیمت ۸۴۹۹ روپیه برای مدل پایه ۴ / ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۱۱۴۹۹ روپیه برای مدل ۶ / ۱۲۸ گیگابایتی تعیین شده است. این گوشی در رنگ‌های آبی و سرمه‌ای از طریق فروشگاه آمازون در دسترس خریداران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه فورجی گلکسی M14 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.