نسخه صورتی مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین آنر عرضه جهانی شد

Screenshot 2024 04 22 033001

به تازگی نسخه صورتی مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین آنر عرضه جهانی شد؛ این در حالی‌ست که از زمان معرفی ین محصول این رنگ در کشور مبدا در دسترس قرار داشته است. ماه گذشته آنر دو رنگ خاکستری و صورتی توت‌فرنگی را در مالزی عرضه کرد. این دستگاه هنوز در هیچ بازاری جز چین و مالزی عرضه نشده است. مدیرعامل HTech، مادهاو شت، ماه گذشته به عرضه‌ی گوشی هوآنر مدل Magic 6 Ultimate Edition و هوآنر مدل Magic 6 RSR Porsche Design در هند اشاره کرد. با این حال، هیچ اعلان بعدی در این زمینه صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید:


نسخه صورتی مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین

طراحی گوشی مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین آنر از ماشین ورزشی الکتریکی پورشه تایکان الهام گرفته است. این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED با اندازه ۶.۸۰ اینچ و رزولوشن ۱۲۸۰×۲۸۰۰ پیکسل است که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز  را فراهم می‌کند و روشنایی بالایی به اندازه‌ی ۱۸۰۰ نیت دارد که می‌تواند تا ۵۰۰۰ نیت در هنگام مشاهده‌ی محتوای HDR افزایش دهد. شاید این خصیصه در تمام بهترین گوشی های آنر ۲۰۲۴ وجود نداشته باشد، اما با خرید نسخه صورتی مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین می‌توانید از تماشای فیلم و انجام بازی‌های لذت ببرید.

این گوشی از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند که با سیستم عامل MagicOS 8.0 اجرا می‌شود. این دستگاه دارای ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی فراوان است.

گوشی مجیک ۶ RSR پورشه دیزاین آنر در بخش دوربین هم حرف برای گفتن دارد، چراکه دارای یک ست سه‌گانه دوربین عقب است که شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با ثابت‌سازی تصاویر اپتیکال، یک دوربین تله‌فوتو ۱۸۰ مگاپیکسلی با ثابت‌سازی تصاویر اپتیکال و یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. برای گرفتن سلفی، یک دوربین واید زاویه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی در قسمت جلویی وجود دارد که در برخی از بهترین گوشی های ۲۰۲۴ نیز قابل مشاهده است.

این دستگاه دارای باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع با فناوری ۸۰W Honor SuperCharge با سیمی و فناوری ۶۶W Honor Wireless SuperCharge پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.