نسخه دیسکی بالدورز گیت ۳ روی ایکس‌باکس چهار دیسک است!

بازی دروازه بالدور ۳ (Baldur’s Gate 3) را می‌توان بهترین بازی سال ۲۰۲۳ میلادی دانست. این بازی توانست با بازخورد بسیار خوبی از سمت طرفداران روبرو شده و از طرفی منتقدین نیز استقبال به شدّت خوبی از آن بکنند. در این مدت نیز اخبار بسیار زیادی حول این بازی منتشر شد و حال نوبت به نسخه فیزیکی ایکس‌باکس آن رسیده است.

بازی دروازه بالدور ۳ در اصل برای کامپیوتر عرضه شد. پس از آن اعلام شد که این بازی برای کنسول ایکس‌باکس نیز عرضه خواهد شد و این بازی به صورت دیجیتال در دسترس کاربران ایکس‌باکس قرار گرفت. حال نوبت به نسخه فیزیکی آن رسیده است. با توجه به حجم بسیار زیادی که بازی دروازه بالدور ۳ داشت، منطقی است که برای نصب آن نیاز به تعداد زیادی دیسک بازی باشد.

شرکت سازنده بازی دروازه بالدور ۳ به نام لارین (Larian) اعلام کرده که نسخه فیزیکی این بازی برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس به زودی به فروش خواهد رسید. طبق چیزی که اعلام شده نسخه فیزیکی این بازی شامل ۴ دیسک خواهد بود تا بتواند دیتای بازی را به طور کامل داشته باشد. طبق چیزی که گفته شده، برای اینکه این بازی روی ۳ عدد دیسک جا بشود، حدود ۵۰۰ مگابایت ظرفیت بیشتر نیاز بوده که باعث شده شرکت سازنده تصمیم بگیرد این بازی را روی ۴ دیسک مختلف عرضه کند.

نسخه فیزیکی بازی Baldur's Gate 3

نسخه‌ای که روی دیسک وجود دارد در ۳ ماه پیش معرفی شد. در نتیجه چیزی که روی دیسک وجود دارد به احتمال زیاد نیاز به به روزرسانی خواهد داشت. نکته اصلی اینجاست که این بازی به خودی خود حجم بسیار زیادی دارد و در نتیجه برای تجربه آن شما باید حجم زیادی از اینترنت خود را مصرف می‌کردید. حال با خرید دیسک شما این مشکل را نداشته و فقط باید این بازی را به روزرسانی کنید.

نکته جالب اینجاست که طرفداران دیسک بازی همچنان وجود دارند. این افراد حاضر هستند تا به صورت کلکسیونی عناوین مختلف را با خود داشته و با مشکلات آن کنار می‌آیند. به همین دلیل است که شرکت‌های سازنده کنسول‌ها نیز همچنان از نسخه فیزیکی بازی‌ها پشتیبانی کرده و درایو نوری از بین نمی‌روند.

بحث اصلی اینجاست که خرید یک بازی به صورت دیجیتال کار بسیار راحتی است. با این حال شما دیگر به صورت کلکسیونی آن را نخواهید داشت و نمی‌توانید به دوستان خود نشان دهید که چه تعداد بازی دارید! این در صورتی است که وجود دیسک به نوبه خود جالب بوده و بیشتر جنبه کلکسیونی دارد.

منبع: Siliconera

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.