نسخه جدید TweetDeck عرضه می‌شود و فقط کاربران توییتر بلو به آن دسترسی دارند

نسخه جدید TweetDeck قرار است تا چندوقت دیگر برای کاربران سرویس توییتر بلو عرضه شود. سیاست‌های ایلان ماسک در توییتر غیرقابل پیش‌بینی است.

طبق اعلام توییتر، نسخه جدید TweetDeck تا یک ماه دیگر عرضه می‌شود اما این ابزار هوشمند فقط برای کاربران سرویس اشتراکی توییتر بلو عرضه خواهد شد و کاربران عادی نمی‌توانند از این نسخه بهره ببرند. ضمن اینکه احتمالاً نسخه قدیمی این ابزار از دسترس خارج خواهد شد. همچنین شبکه اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک ویژگی Teams را نیز به‌طور موقت در اختیار کاربران قرار داده است.

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی توییت جنجالی ایلان ماسک ؛ صرفا شوخی بود!

نسخه جدید TweetDeck تا ۱ماه دیگر در دسترس قرار می‌گیرد

صفحه رسمی پشتیبانی توییتر در توییتی اعلام کرد که نسخه جدید TweetDeck در دسترس کاربران قرار گرفته است و افراد می‌توانند با رفتن به آدرس tweetdeck.twitter.com و انتخاب گزینه Try the new TweetDeck از منوی پایین چپ صفحه این نسخه را فعال کنند.

بااین‌حال، در این خبر گفته شده است که تا ۳۰ روز دیگر، تنها کاربران سرویس توییتر بلو می‌توانند به استفاده از TweetDeck ادامه دهند. به‌عبارت دیگر، اگر اشتراک پولی این شبکه اجتماعی را نداشته باشید، قابلیت استفاده از این ابزار را از دست خواهید داد.

توییتر همچنین اعلام کرده است که قابلیت Teams درحال‌حاضر موقتاً غیرفعال شده و در هفته‌های آینده دوباره در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گفتنی است که نسخه جدید TweetDeck از سال ۲۰۲۱ در دست توسعه بود.

نسخه جدید TweetDeck تا 1ماه دیگر در دسترس قرار می‌گیرد
نسخه جدید TweetDeck

توییتر هنوز رسماً اعلام نکرده است که چه اتفاقی برای نسخه قدیمی TweetDeck خواهد افتاد، اما دو کارمند این شرکت در توییت‌هایی گفته‌اند که با تغییرات اخیر ظاهراً نسخه قدیمی این سرویس را از کار افتاده‌اند. به‌همین خاطر، توییتر همه کاربران را به پیش‌نمایش نسخه جدید انتقال خواهد داد.

البته کارمندان توییتر می‌گویند منشأ مشکل نسخه قدیمی TweetDeck حذف APIهای قدیمی این شبکه اجتماعی به‌منظور جلوگیری از استخراج داده بوده است. ظاهراً این اظهارات پاسخی به نظریه‌های کاربرانی است که مدعی بودند محدودسازی تعداد نمایش توییت‌ها باعث بروز مشکل در این سرویس شده است.

ایلان ماسک چند روز پیش ابتدا دسترسی کاربران غیرعضو به توییت‌ها را ناممکن کرد و سپس محدودیت‌هایی را برای تعداد توییت‌های قابل نمایش در نظر گرفت. با توجه به این که این محدودیت‌ها برای کاربران توییتر بلو کمتر است و حالا TweetDeck هم منحصر به کاربران این اشتراک پولی خواهد شد، به‌نظر می‌رسد که مالک این شبکه اجتماعی هر طور شده می‌خواهد آمار فروش سرویس بلو را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ نسخه جدید TweetDeck چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.