نسخه جدید FurMark برای بنچمارک‌های جدید و استرس تست‌های بیشتر گرافیک از راه می‌رسد!

FurMark یک نرم‌افزار محبوب است که توسط علاقه‌مندان به اورکلاک کارت‌های گرافیک استفاده می‌شود. این برنامه از اوایل سال ۲۰۰۰ به بعد مرزهای کارت‌های گرافیک را جابه‌جا کرده است. همچنین به کاربران امکان می‌دهد عملکرد و پایداری کارت گرافیک خود را تست کنند. سازنده‌ این نرم‌افزار، Geeks3D، ماه گذشته یک ابزار پیشرو برای علاقه‌مندان به اورکلاک، یعنی نسخه بتا جدید را معرفی کرد. مانند همیشه انتظار می‌رود، FurMark 2.0 سبک و به طرز بی‌رحمانه‌ای موثر باشد.

Geeks3D توسعه‌دهنده FurMark، آخرین نسخه نرم‌افزار محبوب بنچمارک را به‌زودی منتشر خواهد کرد. انتشار عمومی باید پس‌از اخرین نسخه بتا، یعنی نسخه ۲.۰.۱۰ باشد که از طریق کانال Geeks3D Discord در ۲۷ آگوست منتشر شد.

به‌طورکلی، انتظار می‌رود FurMark 2.0 یک ابزار قدرتمند و موثر باشد که به کاربران امکان می‌دهد عملکرد و پایداری کارت گرافیک خود را بیازمایند. منتظر انتشار عمومی این نسخه جدید هستیم تا بتوانیم از قابلیت‌های جدید FurMark بهره‌برداری کنیم.

نسخه جدید  2.0 FurMark برای بنچمارک‌های جدید و استرس تست‌های بیشتر گرافیک از راه می‌رسد!

Geeks3D اولین نسخه بتا FurMark 2.0 را در تاریخ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر کرد. از آن زمان به بعد، توسعه دهنده چندین خطا گزارش شده را برطرف کرده است. برای مثال پشتیبانی از کارت گرافیک و رزولوشن را گسترش داده و همچنین خروجی‌های گزارش اطلاعات را افزایش داده است.

ویژگی‌های نسخه ۲.۰.۱۰ و رفع اشکال عبارتند از:

  • نام Radeon RX 6850M XT درست شد (XT وجود نداشت).
  • پشتیبانی از AMD Radeon PRO W7900، PRO W7800، PRO W7600 و PRO W7500 اضافه شده است.
  • پشتیبانی از AMD Radeon RX 7900 GRE اضافه شد.
  • پشتیبانی از NVIDIA GeForce RTX 4060 Ti 16GB اضافه شده است
  • اضافه شدن پشتیبانی از Intel Arc A570M، Arc A530M، Arc Pro A60M و A30M.
  • (ویندوز) با GPU Shark2 2.0.12 به‌روزرسانی شد
  • به‌روزرسانی شده با GeeXLab 0.53.0 libs

ویژگی‌‌های FurMark 2.0

FurMark 2.0 همچنان (مانند نسخه اولیه) یک رابط کاربری آشنا و ساده را برای شروع اجرای آزمایشی از پیش تعریف شده یا سفارشی در اختیار کاربران قرار می دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته FurMark 2.0 این است که به کاربران اجازه می‌دهد تا API موردنظر خود را برای آزمایش انتخاب کنند. آنها می‌توانند بین API های OpenGL و Vulkan انتخاب کنند. سپس رزولوشن موردنظر و حالت تمام صفحه یا پنجره‌ای را انتخاب کنند. علاوه‌براین، می‌توانند تنظیم کنند که ابزار باید رابط روی صفحه‌نمایش را نشان دهد یا خیر. همچنین، کاربران می‌توانند ابزارهای نظارت GPU-Z و GPU Shark را مستقیماً از پنجره لانچ برنامه اجرا کنند، که به آنها اطلاعات دقیقی در مورد عملکرد کارت گرافیک خود می‌دهد.

علاوه‌براین، FurMark به کاربران این امکان را می‌دهد تا نتایج خود را به سایر کاربران و تنظیمات سخت‌افزاری دیگر ارسال و آن‌ها را با هم مقایسه کنند. این یک ویژگی بسیار مفید است زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا عملکرد کارت گرافیک خود را با سایر کارت‌ها و تنظیمات مشابه مقایسه کنند و ببینند که آیا کارت گرافیک آنها به خوبی عمل می کند یا خیر.

رتبه‌بندی‌های کنونی دارای طیف گسترده‌ای از امتیازات برای کارت‌های گرافیکی مختلف در تنظیمات پیش‌فرض نرم‌افزار است، که ممکن است نشان‌دهنده لزوم اصلاح بیشتر امتیازدهی قبل از انتشار این ویژگی در نسخه عمومی آتی باشد. اگر می‌خواهید یک دسترسی زودتر از موعد داشته باشید، به سرور Geeks3D در دیسکورد مراجعه کنید. سپس به موضوع FurMark 2 بروید. شما می‌توانید لینک‌های دانلود نسخه ۲.۰.۱۰ را اینجا پیدا کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.