نسخه جدید از بازی Need for Speed در دست ساخت است؟

شرکت کرایتریون (Criterion) در یک آگهی مربوط به استخدام اعلام کرده که برای بخش خلق جهان بازی نیاز به یک هنرمند دارد تا بتواند فرنچایز Need for Speed را به سطح جدیدی ارتقا دهد و یک محیط جهان‌باز (Open World) به وجود آورد. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

سال پیش بازی Need for Speed Unbound از استودیو کرایتریون منتشر شد و تا حدی عطش طرفداران را کم کرد. با این که هنوز به‌روزرسانی‌هایی برای این اثر عرضه می‌شوند، به نظر می‌رسد نسخه جدیدی هم از این مجموعه در دست ساخت است. به گزارش رسانه Insider Gaming این استودیو در صفحه لینکدین‌اش یک آگهی منتشر کرده که در آن نوشته که آن‌ها برای بخش خلق جهان بازی نیاز به یک هنرمند دارند. در این آگهی آمده که آن‌ها کسی را می‌خواهند که بتواند قراردادهای سبک ریسینگ (Racing) را به چالش کشیده و فرنچایز Need for Speed را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

متقاضی به تیم کرایتریون در ساخت یک محیط جدید، هیجان‌انگیز و جهان‌باز کمک خواهد کرد و در ارائه تجربه‌ای سریع، مهیج و اصیل مشارکت خواهد داشت. بنابراین برای کسانی که تصور می‌کردند در نسخه جدید از بازی Need for Speed رویکرد تازه‌ای به کار گرفته می‌شود باید بگوییم که احتمالا اثر بعدی هم یک بازی جهان‌باز خواهد بود.

البته از آن جایی که استودیو کرایتریون تازه در حال جذب نیرو است یعنی بازی در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد. در نتیجه احتمالا قرار نیست خیلی سریع شاهد معرفی آن باشیم و نباید به این زودی‌ها هم نباید انتظار عرضه‌اش را داشت. بد نیست اشاره که کنیم که نسخه پیش رو ممکن است ریمیک بازی Need for Speed: Most Wanted باشد؛ اثری که طبق آن چه از سیمون بیلی (Simone Bailly) که در نسخه اصلی حضور داشت فهمیدیم، احتمالا در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.

نظر شما درباره مجموعه Need for Speed چیست؟ آیا شکل و شمایل متفاوت بازی Need for Speed Unbound را دوست داشتید؟ تمایل دارید چه تغییراتی را در نسخه جدید ببینید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

با مشخصات و کیفیت عملکرد هندزفری جدید و زیبای هایلو مدل x1 2023 کاملا آشنا شوید.

بررسی هایلو x1 2023

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.