نسخه اندروید جیمیل به‌زودی ایمیل‌ها را خلاصه می‌کند

گوگل به‌زودی دستیار صوتی گوگل اسیستنت را با هوش مصنوعی پیشرفته‌اش موسوم‌ به جمنای (Gemini) جایگزین خواهد کرد. جمنای از مدل زبانی بزرگ (LLM) گوگل استفاده می‌کند و توانایی انجام کار‌های پیچیده‌‌ای همچون خلاصه‌سازی ایمیل‌های طولانی را دارد.

از قبل مشخص بود که همه‌ی سرویس‌های اصلی گوگل به‌نحوی با جمنای ادغام خواهند شد. چگونگی این یکپارچگی اکنون با انتشار اسکرین‌شاتی از اپلیکیشن جیمیل اندروید توسط وب‌سایت Android Authority فاش شده است.

اسکرین‌شات از ویژگی خلاصه‌سازی محتوای ایمیل با هوش مصنوعی در اپلیکیشن اندروید جیمیل

Android Authority

با توجه به تصویر فاش‌شده، گزینه‌ی Summarize This Email برای خلاصه‌سازی محتوای ایمیل در زیر قسمت موضوع (Subject) وجود دارد. پس از ضربه روی بخش خلاصه‌سازی ایمیل، پنجره‌ی کشویی جمنای از پایین ظاهر می‌شود و نسخه‌ی خلاصه‌شده‌ای از ایمیل را ارائه می‌دهد. ویژگی مورد بحث برای ایمیل‌هایی که حجم زیادی دارند، مفید است.

ویژگی مورد بحث بدون هیچ اشکالی کار می‌کند، با این حال هنوز برای عموم فعال نشده است. انتظار می‌رود که گوگل در رویداد I/O 2024 آن را به‌صورت عمومی منتشر کند.

مقاله‌های مرتبط

گوگل در رویداد I/O 2024 که ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) برگزار خواهد شد، از سیستم‌های عامل جدید خود به‌همراه گوشی پیکسل ۸a و پیشرفت‌های مربوط با مرورگر کروم، هوش مصنوعی جمنای و سایر سرویس‌ها‌، رونمایی خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.