نسخه اصلاح شده کانکتور زاویه دار CableMod راه حلی برای مشکل ذوب شدن اتصالات

شرکت CableMod آداپتورهای اتصال برق زاویه دار ۱۲V-2×۶ “اصلاح شده” را عرضه کرده است که دارای طراحی کاملاً جدیدی است، این کانکتور جدید را می‌توان امیدی برای برطرف شدن مشکلات مربوط به ذوب شدن اتصالات برق کارت گرافیک‌های نسل جدید انویدیا دانست.

کانکتور سفارشی CableMod 12VHPWR هم شروع به ذوب شدن کرد

CableMod می‌خواهد اعتماد مشتریان خود را بازیاید

احتمالا همه شما از گزارش‌های خرابی و ذوب شدن کانکتورهای برق ۱۲HWPR اطلاع دارید. CableMod در آن زمان هم برای برطرف کردن مشکل تلاش زیادی کرد، اما در نهایت خود آنها هم قربانی مشکلاتی مانند آب شدن کابل و بسیاری از مسائل دیگر مربوط به حرکت آداپتورها و عدم حفظ پایداری برق کافی برای پردازده‌های گرافیکی شدند. این امر اعتبار این شرکت را تا حدی خدشه‌دار کرد و برای همین با عرضه آداپتورهای کابل جدید، CableMod یک بار دیگر سعی می‌کند اعتماد مشتریان خود را به دست بیاورد و امیدوار است که یک بار برای همیشه از شر مشکلات کارت گرافیک‌های پرمصرف خلاص شود.

آداپتورهای زاویه دار اصلاح شده جدید اکنون در دسترس هستند!

نسخه ۱.۱ چه چیزی را به جدول می آورد؟

  • رابط مادگی استاندارد CEM 5.1؛
  • سفتی بهبود یافته در اتصال نری.
  • تکانه‌های بین PCB و کانکتور نری حذف شده است.

— CableMod (@CableMod) September 26, 2023

 کانکتور اصلاح شده CableMod

مهم‌ترین ویژگی‌های اصلی عبارتند از:

جدیدترین نسخه نسخه ۱.۱ شامل پایانه‌های بهبود یافته و کانکتور مادگی جدید CEM 5.1 است.

پروفایل باریک:

آداپتور زاویه‌دار ۱۸۰ درجه ۱۲VHPWR جدید فقط ۱۵.۴ میلی‌متر از کارت گرافیک شما بیرون زده است، که به معنای افزایش فضا و فاصله بیشتر بین کارت گرافیک و پانل جانبی است. این موضوع، امکان نصب کارت‌های فوق عریض را در کیس باریک‌تر فراهم می‌کند.

خمش صفر:

آداپتورهای زاویه دار CableMod از طراحی PCB تقویت شده برای دستیابی به اتصال زاویه‌دار استفاده می‌کند. بدون خم شدن سیم، تماس کامل با تمام پایانه‌های کابل را تضمین می‌کند و خطر مشکلات حرارتی را از طریق سیم و تنش بیش از حد ترمینال ناشی از شعاع‌های خمش تنگ صفر می‌کند.

راه‌حل خنک کننده چند لایه:

برای اطمینان از حداکثر عملکرد، در آداپتورهای زاویه دار جدید از یک PCB مسی ۲ اونسی با فویل مسی استفاده شده است تا به اتلاف گرما کمک کند. این طراحی چند لایه همراه با یک پد حرارتی و یک پوسته آلومینیومی با کیفیت، به خنک نگه داشتن آن حتی تحت بارهای سنگین و مداوم کمک فراوانی می‌کند.

دو نوع مختلف:

آداپتور زاویه‌دار ۱۸۰ درجه ۱۲VHPWR این شرکت در دو نوع ارائه می‌شود، یکی برای کسانی که چینش کابل سنتی‌تری را ترجیح می‌دهند، یک آداپتور با زاویه ۹۰ درجه که کابل را به زیر کارت گرافیک هدایت می‌کند نیز موجود است.

پیش از این CableMod اعلام کرد به دلیل عدم سفتی کافی بین کانکتور پردازنده گرافیکی و خود آداپتور زاویه‌دار، که منجر به اختلال در تحویل برق می‌شود، ذوب می‌شد. اما حالا با طرح کانکتور اصلاح شده “۱۲VHPWR V1.1″، CableMod میزان سفتی کانکتور نری را بهبود یافته است و همچنین “wigelness” همراه با PCB و آداپتور زاویه دار حذف شده است، که می‌تواند کمک بیشتری برای حل شدن مشکلات باشد.

 کانکتور اصلاح شده CableMod
 کانکتور اصلاح شده CableMod

علاوه بر تغییرات در ساختار فیزیکی، آداپتورهای جدید CableMod اکنون با استاندارد CEM 5.1 یا کانکتور معروفتر “۱۲V-2×۶” عرضه می‌شوند. به طور خلاصه، این کانکتور می‌تواند با برخی «بررسی‌ها» همراه باشد که با اتصال کافی شروع می‌شود. پین‌های حسی که برای نظارت بر ولتاژ استفاده می‌شوند، می‌توانند بفهمند که آیا کانکتور به درستی وارد شده است یا خیر، و اگر نه، می‌تواند خروجی PD را نیز محدود کند. این کانکتور قادر است ۶۰۰ وات برق را حتی بدون اتصال کامل ارائه دهد که نشان دهنده پتانسیل بسیار زیاد آن است. اما به هر حال بهتر است برای اطمینان از کیفیت مناسب آنها، فعلا کمی صبر کنید تا بررسی‌های آن منتشر شود.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.