نسخه ارزان گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

نسخه ارزان گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در راه است. بالاخره شایعات به حقیقت پیوستند و احتمال عرضه یک نسخه ارزان و اقتصادی از گلکسی زد فولد ۶ بالا رفته است.

سامسونگ از سال ۲۰۱۹ تا به امروز، دست برتر را در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو داشته است. این برند، در سال‌های اولیه پس از عرضه گلکسی فولد، کاملا بر بازار گوشی‌های تاشو حکومت می‌کرد، اما اکنون برندهای چینی، شروع به نفوذ در این بخش کرده‌اند.

در واقع، برخی معتقدند که سری گلکسی Z دیگر بهترین نیست و جایگاه خود را به گوشی‌هایی مانند آنر مجیک V2 و وان پلاس Open باخته است. خب مسلما این اخبار به مذاق سامسونگ خوش نیامده و از این رو این شرکت در تلاش است تا راه حلی را برای رفع این مشکل پیدا کند. یکی از این راه حال‌ها عرضه نسخه ارزان گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه ارزان گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

در طول این سال‌ها، گزارش‌های زیادی درباره عرضه نسخه‌های ارزان‌تر گلکسی زد فلیپ‌ها و گلکسی زد فولدها منتشر شده است. با این حال، اکثر آنها نادرست بودند و از سوی شرکت سازنده نامعتبر خوانده شدند. حال در گزارش جدیدی از TheElec گفته شده است که سامسونگ به طور جدی در حال کار بر روی ساخت یک نسخه ارزان از گلکسی Z Fold 6 برای عرضه به بازار در اواخر سال جاری است.

نسخه ارزان گلکسی زد فولد 6 سامسونگ
گلکسی زد فولد ۵

هدف اصلی سامسونگ، افزایش فروش گوشی‌های تاشو با کاهش قیمت است؛ با این حال، این شرکت هنوز درباره این برنامه مطمئن نیست. علت آن هم این است که شرایط بازار گوشی‌های هوشمند پایدار نیست و اگر تقاضا مانند سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ کاهش یابد، به سرمایه و سودآوری سامسونگ ضربه بزرگی وارد می‌شود.

اما اینکه چرا از میان فلیپ و فولد، فولد برای اجرای این برنامه انتخاب شده، به فروش بیشتر گلکسی زد فلیپ‌ها بازمی‌گردد. سامسونگ با این کار قصد دارد که میزان فروش گوشی‌های گلکسی زد فولد را افزایش دهد.

اگر سامسونگ به این برنامه عمل کند، امسال در سری گلکسی Z سه گوشی وجود خواهد داشت: گلکسی زد فلیپ ۶، مدل ارزان‌ گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فولد ۶. هنوز مشخص نیست که سامسونگ برای این گوشی تاشو اقتصادی چه نامی را انتخاب خواهد کرد، اما طبق سابقه سامسونگ در نام‌گذاری، به احتمال زیاد نام آن Galaxy Z Fold 6 FE خواهد بود.

نسخه ارزان گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

نسخه ارزان گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

همچنین این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ پس از بررسی گوشی‌های تاشو عرضه شده توسط آنر و هواوی، ضخامت گلکسی زد فولد ۶ را کاهش داده است. بنابراین گلکسی زد فولد ۶ در مقایسه با گلکسی زد فولد ۵ بسیار نازک خواهد بود. این مسئله مسلما به جذب خریداران بیشتر منجر خواهد شد، اما اینکه سامسونگ در این شاسی نازک چه باتری با چه توان و ظرفیتی می‌تواند قرار دهد، چالشی است که باید صبر کنیم و ببینیم چگونه با آن رویارویی خواهد شد.

از سوی دیگر، Galaxy Z Flip 6 در مقایسه با گلکسی زد فلیپ ۵ چندان ارتقایی نداشته و بنابراین، ممکن است که به اندازه Galaxy Z Flip 5 فروش نداشته باشد. به همین دلیل، سامسونگ به یک گلکسی زد فولد ۶ ارزان‌تر نیاز دارد تا فروش گوشی‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۴ را بالا نگه دارد.

با این حال، اگر وضعیت بازار اسمارتفون‌ها همچنان مبهم و ناپایدار باقی بماند، این امکان وجود دارد که سامسونگ از تولید گلکسی زد Fold 6 FE صرف نظر کند تا مانعی بر سر راه فروش گلکسی زد فولد ۶ معمولی قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه ارزان گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.