نسخه آپدیت شده بازی Ghostwire: Tokyo برای کنسول ایکس باکس منتشر شد

استودیو «تانگو گیم‌ورکس» (Tango Gameworks) بالاخره نسخه ایکس باکس بازی Ghostwire: Tokyo را منتشر کرد. این نسخه به همراه آپدیت Spider’s Thread هم‌اکنون روی سرویس Game Plus ایکس باکس قابل دریافت خواهد بود.

انتظار طولانی کاربران کنسول Xbox بالاخره به پایان رسید. عنوان تحسین‌برانگیز Ghostwire: Tokyo هم‌اکنون برای دارندگان کنسول «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) قابل دسترسی خواهد بود. سازندگان یک آپدیت جدید برای این بازی منتشر کرده‌اند که حالت داستانی تازه و مهارت‌های جذابی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. گفتنی است آپدیت Spider’s Thread برای پلتفرم‌های PC و PS5 هم قابل دریافت خواهد بود.

نسخه ایکس باکس بازی Ghostwire: Tokyo

آپدیت Spider’s Thread مکان‌های تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان با نصب این آپدیت قادر هستند در خیابان‌های ماورالطبیعه توکیو با دشمنان به مبارزه بپردازند. همچنین یک تنظیمات ویژه با نام Reduced Horror Effects در این آپدیت وجود دارد که برای بازیکنان بداخلاق‌تر طراحی شده است. این تنظیمات جلوه‌های روانی را با استیکرهای جذاب جایگزین می‌کند.

ویژگی‌های جدید آپدیت Spider’s Thread در نسخه ایکس باکس Ghostwire

شایان ذکر است آپدیت Spider’s Thread یک بخش جداگانه‌ای را برای بازیکنان معرفی می‌کند. بازیکنان در این بخش با سیستم گیم پلی روگ‌لایک باید با کمک دستکش آهنی بتوانند از سطح ۱۳۰ مرحله عبور کنند. بازیکنان پس از شکست در هر مرحله، به ابتدای بازی بازمی‌گردند اما آن‌ها به قابلیت‌های پیشرفته‌ای پس از هر شروع مجهز می‌شوند. . شخصیت «آکیتو» (Akito) به واسطه آپدیت Spider’s Thread با مهارت‌های مبارزه‌ای جدیدی برخوردار می‌شود. از مهارت‌های مبارزه‌ای «آکیتو» می‌توان به Quick Dodging، Charge Rush و Palm Strike اشاره کرد.

بازی «گوست وایر: توکیو» سال گذشته برای پلتفرم‌های PS5 و PC عرضه شد. گویا است آپدیت مذکور همچنین دارای حالت Photo Mode خواهد بود. شما می‌توانید تریلر نسخه ایکس باکس بازی Ghostwire: Tokyo را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.