نرم‌افزار Pixel Diagnostic رونمایی شد؛ تمام مشکلات گوشی را به‌راحتی پیدا کنید

طبق بیانیه‌ی رسمی گوگل، غول فناوری آمریکایی به‌منظور آسان‌تر شدن تعمیر انواع گوشی گوگل از نرم‌افزار Pixel Diagnostic به‌همراه راهنمای تعمیرات جدیدی رونمایی کرد. راهنمای تعمیرات یادشده در حال حاضر تنها از زبان‌های انگلیسی و فرانسوی پشتیبانی می‌کند و مخصوص کسانی است که خودشان می‌خواهند پیکسل‌ها را تعمیر کنند.

پیکسل ۸ گوگل به همراه ابزار تعمیر مربوط به آن

کاربران گوشی‌های پیکسل با استفاده از این برنامه می‌توانند دستگاه خود را برای مشکلات قبل و بعد از تعمیر آزمایش کنند و ببینند که آیا دستگاه مدنظرشان پس از تعمیر به درستی کار می‌کند یا خیر. افرادی که می‌خواهند از این برنامه استفاده کنند لازم است پس از اتصال به اینترنت در گوشی پیکسل خود کد *#*#۷۲۸۷#*#* را شماره‌گیری کنند.

مانتین ویو‌یی‌ها طی چند روز گذشته با آپدیت بزرگی که برای انواع گوشی پیکسل و تبلت پیکسل منتشر کردند، ویژگی حالت تعمیر را که قبل‌تر در انواع گوشی سامسونگ وجود داشت به دستگاه‌های یادشده اضافه کردند. کاربران برای محافظت از اطلاعات خود می‌توانند قبل از تحویل دستگاه به‌منظور تعمیر این حالت را روشن کنند.

مقاله‌های مرتبط

گوگل همچنین بیان کرد به‌منظور بهبود فرایند‌های مربوط به تعمیر پیکسل‌ها، با شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات مختلفی شریک شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.