نخستین تبلت پوکو با قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس عرضه خواهد شد

چند هفته قبل اعلام شد که برند پوکو روی توسعه نخستین تبلت خود کار می‌کند. این محصول تحت عنوان “Tablet brand POCO model” اخیرا در پلتفرم اروپایی صدور گواهینامه موسوم به EEC رویت شده است. این موضوع با قطعیت نشان می‌دهد که محصول آینده پوکو یک تبلت خواهد بود.

از آن زمان به بعد، جزئیات چندانی درباره این دستگاه‌ منتشر نشده است. با این‌حال اکنون یک قلم با برند پوکو در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ظاهر شده است. قلم استایلوس دارای شماره مدل ۲۴۰۷CMPBCG بوده و از نام POCO Stylus استفاده می‌کند. همچنین گواهینامه FCC مدلی اولیه از طراحی قلم استایلوس را نمایش می‌دهد.

قلم استایلوس پوکو از طراحی ظاهری مشابه با اپل پنسیل برخوردار است. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست، این قلم در محدوده فرکانسی ۲۴۰۲ تا ۲۴۸۰ مگاهرتزی عمل نموده و احتمالا نرم‌افزار با شماره ورژن Kwak_Pen_FW_User_V0.0.6 را اجرا خواهد کرد.

مهم‌تر از همه اینکه قلم پوکو دارای شماره مدل منحصربه‌فردی بوده و با سایر قلم‌های موجود در سری محصولات شیائومی شباهت ندارد. به‌عنوان مثال قلم استایلوس شیائومی دارای شماره مدل M2107K81PC بوده و دومین نسل این استایلوس نیز از شماره مدل ۲۳۰۳۱MPADC استفاده می‌کند.

بنابراین به‌نظر می‌رسد که قلم استایلوس پوکو یک نسخه ری‌برند شده از قلم‌های موجود شیائومی به‌شمار نرفته و یک محصول کاملا جدید از پوکو محسوب می‌شود.

در حال حاضر جزئیات محدودی درباره نخستین تبلت پوکو منتشر شده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این تبلت همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند پوکو احتمالا مدل ری‌برند شده یکی از تبلت‌های موجود شیائومی یا ردمی به‌شمار خواهد رفت.

Poco Stylus

Poco Stylus

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.