نحوه گروهی بازی کردن در بازی فری فایر

با پیشرفت تکنولوژی نمونه های جدید تر و پیشرفته تری از بازی های اندرویدی وارد بازار می شود که فری فایر یکی از آن ها است. محبوبیت بازی های جنگی و سبک بقا در حال افزایش است و طرفداران این نوع از بازی ها به صورت روز افزون زیاد می شوند. به طوری که کمپانی ها و شرکت های زیادی اقدام به تولید بازی های بتل رویال و سبک های مشابه می نمایند. با ارتقا بازی های این چنینی سبک ها و مرحله های جدیدی از آن رونمایی می شود که بازیکنان را به خود مجذوب می کند.

سبک این بازی تا حد زیادی برگرفته از بازی محبوب پابجی است و میلیون ها کاربر را به خود مجذوب کرده است. بازی فری فایر به صورت آنلاین و در مرحله های مختلف ارائه می شود و به کاربر این اجازه را می دهد تا با بازیکنان سراسر جهان به رقابت بپردازد و پیروز شود. لازم به ذکر است که با برنده شدن در هر بازی لول یا مرحله کاربر نیز ارتقا می یابد و آیتم های پیشرفته تری برای بازیکن در دسترس قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم نحوه گروهی بازی کردن در بازی فری فایر را بیان کنیم.

معرفی بازی فری فایر

بازی فری فایر یکی از بازی های طراحی شده در سبک بقا و بتل رویال است که برای گوشی های اندرویدی در دسترس قرار گرفته است. این بازی به صورت آنلاین و متصل به شبکه انجام می شود و قابلیت رقابت با تمام کاربران این بازی در جهان وجود دارد. افراد می توانند با توجه به علاقه خود حالتی از بازی را انتخاب نمایند و به رقابت بپردازند. از پرطرفدار ترین مراحل این بازی می توان به battle royal و clash squad اشاره کرد.

حالت بتل رویال به این صورت است که ۵۰ بازیکن از هواپیما به پایین پرتاب می شوند و در جایی از نقشه فرود می آیند و باید با جمع آوری تجهیزات لازم و مبارزه با یکدیگر پیروز شوند. این مرحله از بازی می تواند به صورت گروهی یا تک نفره انجام پذیرد. در صورت انجام بازی تک نفره لازم است که همه ۴۹ شرکت کننده دیگر کشته شوند تا فقط یک برنده باقی بماند. حالت گروهی این بازی می تواند به صورت ۲ نفره و ۴ نفره انجام شود که در این حالت رقابت بین تیم ها انجام می پذیرد.

در حالت کلش اسکواد، تیم ها در چهار مرحله با هم مبارزه می کنند و در هر مرحله قدرت اسلحه ها افزایش می یابد و در پایان هر تیم که برد بیشتری را کسب نموده بود، برنده بازی خواهد شد. در پایان این مرحله از بازی به افرادی که بیشتری کشته و بیشترین شات های موفق را داشتند، امتیازی داده خواهد شد و رتبه بندی انجام می شود. این بازی به صورت گروهی انجام می شود و در صورتی که بازیکن تیم خود را انتخاب نکرده باشد، به صورت خودکار با دیگر کاربران به بازی وارد می شود.

معرفی بازی فری فایر

معرفی بازی فری فایر

گروهی بازی کردن در فری فایر

یکی از مزایای این بازی این است که کاربران می توانند با دوستان خود به صورت گروهی بازی کنند و با آن ها به رقابت بپردازند. برای انجام این کار لازم است که کاربر پس از انتخاب حالت و نقشه مورد نظر به دوستان خود درخواست بازی دهد. درخواست های بازی ارسال شده به صورت پنجره کوچکی در سمت راست صفحه نمایش داده می شود و در صورتی که بازیکن کلید تایید را فشار دهد وارد گروه می شود و با دوستان خود به رقابت می پردازد.

مزایای بازی گروهی در فری فایر

بازی گروهی در فری فایر از مزایایی برخوردار است که در این قسمت به آن اشاره می نماییم. یکی از مزایای بازی گروهی قابلیت درمان هم گروهی خود است. یعنی در صورتی که  کاربر تیر خورده باشد، هم گروهی های او می توانند آن را درمان کنند. سپس کاربر باید از کیت درمانی استفاده نماید و به ادامه بازی بپردازد. از دیگر مزیت های بازی گروهی می توان به کاهش استرس بازیکن اشاره کرد. افراد می توانند از میکروفون استفاده نمایند و از هم گروهی های خود کمک و راهنمایی بخواهند.

بازی های گروهی نسبت به انفرادی از هیجان بیشتری برخوردار هستند، زیرا فرد باید از هم گروهی های خود حمایت کند. این بازی روحیه فعالیت تیمی را در کودکان تقویت می نمایند و کار گروهی را به آن ها آموزش می دهد. این قسمت از بازی می تواند موجب تقویت روابط اجتماعی گردد و باعث می شود تا کاربران با هم ارتباط برقرار کرده و دوست شوند.

مزایای بازی گروهی در فری فایر

مزایای بازی گروهی در فری فایر

تهیه الماس بازی یا جم از ویکتور شاپ

جم ها یا الماس های فری فایر کاربرد فراوانی دارند. به عنوان مثال کاربر می تواند از آن برای تهیه لباس های دلخواه یا کاور اسلحه استفاده نماید یا مقاومت آن ها را بالا برد. ارتقا لوازم و تجهیزات موجود در بازی نیز با استفاده از الماس ها انجام می پذیرد. کاربر می تواند با کمک این گزینه، توانایی های شخصیت خود در بازی را فعال کند یا ارتقا دهد. تهیه آیتم های خاص بازی که با استفاده از جم ها انجام می پذیرد امکان بالا رفتن لول را فراهم می کند.

ویکتور شاپ یکی از ارائه دهندگان جم فری فایر ارزان است و علاقمندان می توانند این آیتم را با قیمت مناسب و به تعداد دلخواه سفارش دهند. الماس ها بعد از سفارش به اکانت مورد نظر واریز می شوند و قابلیت استفاده از آن ها فراهم می گردد. با وجود جم ها و الماس ها در بازی های آنلاین، کاربر می تواند با سرعت بیشتری توانایی خود را ارتقا دهد و به مراحل بالاتر راه یابد.

نتیجه گیری

در این مقاله بیان شد که فری فایر یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندرویدی در دنیای امروز است که علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی در دو حالت بتل رویال و کلش اسکواد وجود دارد و به کاربر این امکان را می دهد تا به صورت انفرادی یا با دوستان خود به رقابت بپردازد. بازی به صورت آنلاین یا متصل به شبکه ارائه می شود و امکان رقابت با کاربران در سراسر جهان را برای بازیکن فراهم می نماید.

در این مقاله ذکر شد که که با انجام بازی های گروهی، استرس کاربر کاهش می یابد و مهارت های اجتماعی او تقویت می شود. امکان حمایت و کمک به یکدیگر در این بازی وجود دارد که بازیکنان می توانند از آن بهره مند شوند. ویکتور شاپ ارائه دهند انواع الماس های بازی های آنلاین است. متقاضیان می توانند با مراجعه به بخش خدماتی ویکتور شاپ اطلاعات لازم را در زمینه جم های فری فایر و قیمت سی پی کالاف موبایل کسب نمایند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.