نحوه پاک کردن برنامه‌های سیستمی در اندروید برای افزایش سرعت و شارژدهی

android apps 643c5c56d00bf97407d1a77a

روت کردن گوشی هوشمند اندرویدی

به عنوان آخرین روش، روت کردن را آموزش خواهیم داد. مطمئناً دو روش پیشین، خصوصاً متدی که به عنوان اولین مورد گفته شد موارد بهتری هستند، اما اگر بخواهید می‌توانید گوشی اندرویدی خود را روت کرده و به طور مستقیم شروع به حذف اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده کنید.

وقتی گوشی‌ جدیدی خریداری می‌کنید، اغلب روت نیستند. دلایل زیادی هم برای این مسئله وجود دارد. از منظر نرم‌افزاری «روت کردن» شما را به «ابر کاربر» تلفن خود تبدیل می‌کند. اما پس از انجام این کار امنیت دستگاه نیز به خطر خواهد افتاد.

مزیت اصلی روت کردن این است که دسترسی‌های بیشتری خواهید داشت. ایراد بزرگ این کار نیز این است که مسئولیت کامل عملکرد آن را بر عهده خواهید گرفت. چنین اقدامی می‌تواند برخی از ویژگی های امنیتی را غیرفعال کند.

به هرحال، اگر تصمیم به این کار گرفته‌اید می‌توانید با مطالعه مقاله آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید این کار را انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله سه روش برای حذف برنامه‌های سیستمی گوشی‌های اندرویدی گفته شد. به شما پیشنهاد می‌کنیم روش اول را امتحان کنید، زیرا علاوه‌بر آسان بودن، امنیت بالایی نیز دارد و احتمال حذف اپ‌های مهم را کاهش می‌دهد.

اگر روش دیگری نیز وجود دارد که شما از طریق آن برنامه‌های پیش‌فرض دستگاه اندرویدی خود را حذف کرده‌اید، لطفا آن را با بخش نظرات با دیگر کاربران و زومیت درمیان بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.