نحوه‌ اتصال گوشی به چاپگر

روی گزینه‌ی سه‌نقطه ضربه بزنید و Add Printer را انتخاب کنید. مراحل را دنبال کنید تا چاپگر به گوشی گلکسی متصل شود. پس از این کار، فایل مدنظر را باز کنید و ازطریق منوی سه‌نقطه روی گزینه‌ی Print ضربه بزنید.

نحوه اتصال گوشی به چاپگر با کابل

اگر گوشی هوشمند شما از کابل USB OTG پشتیبانی می‌کند، می‌توانید دستگاه را به چاپگر متصل کنید. پس از برقراری ارتباط، گوشی مستقیماً می‌تواند فایل‌های مدنظر را ازطریق چاپگر چاپ کند.

کانکتور کابل USB OTG از نمای نزدیک

کابل USB OTG در یک طرف به کانکتور USB Type-A و در طرف دیگر به کانکتور Micro-USB مجهز است. درصورتی که گوشی شما از USB OTG پشتیبانی نمی‌کند باید سراغ روش بی‌سیم بروید.

به‌منظور اتصال گوشی به چاپگر با کابل، باید اپلیکیشن چاپگر خود را روی گوشی دانلود کنید. درصورت تمایل می‌توانید به‌جای اپلیکیشن‌های رسمی سراغ اپلیکیشن PrinterShare بروید اما ما این کار را توصیه نمی‌کنیم.

در ادامه کابل USB OTG را به چاپگر و گوشی متصل کنید. پس از این کار، اپلیکیشن پیش‌فرض چاپگر روی گوشی باز می‌شود. در این اپلیکیشن فایل مدنظر خود را انتخاب و آن را چاپ کنید.

نحوه اتصال گوشی به چاپگر HP با کابل

اتصال گوشی به چاپگر HP با کابل روند مشابهی دارد. بدین منظور کافی است کابل OTG را به گوشی و چاپگر متصل کنید و منتظر نمایش پنجره‌ای شناور روی گوشی بمانید. در این پنجره گزینه‌ی HP Print Service Plugin را به‌عنوان پیش‌فرض انتخاب کنید.

در نهایت فایلی را که به دنبال چاپ کردن آن هستید، باز کنید و ازطریق منوی تنظیمات، گزینه‌ی Print را بزنید.

نحوه اتصال گوشی به چاپگر Epson

به‌منظور چاپ اسناد روی چاپگر Epson ازطریق موبایل باید گوشی و چاپگر را به یک شبکه‌ی وای‌فای متصل کنید. در فروشگاه گوگل پلی پلاگین Epson Print Enabler را دانلود کنید. وارد منوی تنظیمات شوید و Printing را بزنید و پلاگین Epson را فعال کنید.

در نهایت کافی است فایل مدنظر خود را باز و ازطریق منوی تنظیمات گزینه‌ی Print را انتخاب کنید.

نحوه اتصال گوشی به چاپگر Canon

اتصال گوشی به چاپگر Canon روندی مشابه دارد. پس از اتصال گوشی و چاپگر به شبکه‌ی وای‌فای، پلاگین Canon Print Service را دانلود کنید. پس از نصب پلاگین، ازطریق منوی تنظیمات گوشی آن را فعال کنید. در نهایت فایل مدنظر را باز و ازطریق منوی تنظیمات چاپ کنید.

نحوه اتصال گوشی به چاپگر hp بدون کابل

اتصال گوشی به چاپگر HP بدون کابل ازطریق پلاگین HP Print Service Plugin انجام می‌گیرد. این پلاگین را ازطریق فروشگاه‌های آنلاین روی گوشی خود نصب کنید. پس از اتصال گوشی و چاپگر به شبکه‌ی وای‌فای، پلاگین را فعال کنید و سراغ چاپ کردن فایل مدنظر بروید.

سوالات متداول زومیت

  • چگونه گوشی را به چاپگر متصل کنیم؟

    به‌منظور اتصال گوشی به چاپگر باید پلاگین هر چاپگر را روی دستگاه خود نصب و سپس هر دو دستگاه را به یک شبکه‌ی وای‌فای متصل کنید.

  • آیا می‌توان گوشی را با کابل به چاپگر متصل کرد؟

    بله. به این منظور باید از کابل OTG استفاده کنید. البته توصیه می‌کنیم برای اتصال گوشی به چاپگر سراغ روش بی‌سیم بروید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.