نتفلیکس کارگردان هنری سابق بازی God of War را استخدام می‌کند

شرکت رسانه سرگرمی «نتفلیکس» (Netflix) برای توسعه یک بازی AAA جدید، کارگردان هنری سابق بازی «خدای جنگ» (God of War) را استخدام می‌کند. «نتفلیکس» پیش‌تر کارگردان کارکشته مجموعه بازی‌های «هیلو» (Halo) را برای توسعه پروژه خود نیز جذب کرده بود.

«راف گراستی» (Raf Grassetti) در صفحه شخصی توییتر خود از پیوستن به شرکت رسانه‌ای Netflix خبر داد. او در این‌باره نوشت:

من خیلی هیجان‌زده هستم که داریم یک تیم درست می‌کنیم و قرار است با افراد بی‌نظیری چون جوزف استاتن، جری ادسال و چاکو سانی نیز کار کنم تا دنیای جدیدی را به زندگی بیاوریم.

«جوزف استاتن» (Joseph Staten)، طراح هنری و کارگردان کارکشته مجموعه بازی‌های Halo، پس از کارگردانی بازی Halo Infinite، جدایی خود را از شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) اعلام کرد. او مدتی بعد اعلام کرد به عنوان کارگردان هنری به Netflix ملحق شده است. «گراستی» در سال ۲۰۱۳ به استودیو «سانتا مونیکا» (Santa Monica) سونی پیوست و به یکی از اعضای ارشد استودیو مذکور تبدیل شد. او قبلاً به عنوان طراح کاراکتر در استودیو‌های Bioware و PlayStation Studios فعالیت می‌کرد.

او طراح ارشد بازی God of War 2018 بود و در سال ۲۰۲۲، کارگردانی بازی God of War: Ragnarok را برعهده گرفت. کاربران معتقد هستند ترکیب «استاتن» و «گراستی» می‌تواند منجر به توسعه یک بازی باکیفیت شود.

بازی AAA نتفلیکس

بازی AAA نتفلیکس برای پلتفرم‌های سونی و مایکروسافت عرضه می‌شود

گفتنی است «جری ادسال» (Jerry Edsall) هم سابقه قابل‌توجهی در توسعه بازی‌های بزرگ دارد؛ او توسعه‌دهنده ارشد بازی‌های Gears 4 و Gears 5 بوده است. «چاکو سانی» (Chacko Sonny) همچنین تهیه‌کننده اجرایی سابق بازی تحسین‌برانگیز Overwatch در سال ۲۰۱۶ بوده است.

شرکت Netflix هنوز جزئیاتی پیرامون پروژه بزرگ خود منتشر نکرده است. گفتنی است بازی AAA «نتفلیکس» یک عنوان مولتی‌پلتفرم خواهد بود و بر اساس گزارش‌ها، این پروژه قرار است به عنوان یکی از پروژه‌های پرهزینه شرکت Netflix تبدیل شود. تاکنون ۷۰ بازی معرفی‌نشده برای شرکت Netflix در وضعیت توسعه قرار دارند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.