نتفلیکس قصد اضافه کردن تبلیغات به بازی‌های خود را دارد

طبق جدیدترین گزارش، شرکت «نتفلیکس» (Netflix) در نظر دارد تبلیغات را به درون بازی‌های خود اضافه کند. این تصمیم «نتفلیکس» ممکن است بخش‌های بازی پلتفرم را برای همیشه متحول سازد.

بر اساس گزارش «وال استریت ژورنال»، روسای ارشد شرکت Netflix اخیراً «بحث‌هایی» پیرامون امکان ادغام تبلیغات در بخش روبه‌رشد گیمینگ پلتفرم داشته‌اند. «نتفلیکس» در نظر دارد تبلیغات را در تنها برای کاربرانی معرفی کند که قبلاً آن‌ها را به عنوان بخشی از اشتراک‌ خود دیده است. این طرح قرار است به طور ویژه برای مدل‌های ارزان‌تر و همراه با پشتیبانی از تبلیغات ارائه شود.

در جای دیگر این گزارش آمده است که نتفلیکس می‌تواند با پرداخت هزینه اضافی، عرضه عناوین بزرگ‌تر را آغاز کند، برخلاف مدل فعلی بازی‌هایی که در حساب اشتراکی کاربر گنجانده شده است. گفتنی است «نتفلیکس» بخش گیمینگ خود را در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد و این شرکت تا پایان سال جاری از حدود ۹۰ بازی کامپیوتری پشتیبانی خواهد کرد. از عناوین برجسته پلتفرم Netflix می‌توان به بازی‌های GTA Trilogy – The Definitive Edition و Football Manager 2024 Mobile اشاره کرد.

تبلیغات بازی نتفلیکس

طرح اضافه شدن تبلیغات در بازی‌های نتفلیکس؛ دسترسی به ۹۰ بازی در آینده نزدیک!

«نتفلیکس» مدعی است نزدیک به ۹۰ بازی دیگر در دست ساخت دارد، از جمله عناوین Braid: Anniversary Edition، Hades، Monument Valley 1 & 2، و Paper Trail. سال گذشته، پلتفرم مذکور اولین گام را در جهت پخش بازی‌ها در تلویزیون و کامپیوتر با اجرای آزمایشی در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا و کانادا برداشت. «مایک وردو» (Mike Verdu)، معاون بخش گیمینگ Netflix اخیراً در بیانیه‌ای پیرامون اهداف شرکت گفته بود:

تا پایان سال، ما ۸۶ بازی در دسترس خواهیم داشت – همه آن‌ها با هر عضویت در نتفلیکس بدون تبلیغات، خریدهای درون‌برنامه یا هزینه‌های اضافی در دسترس خواهند بود و با نزدیک به ۹۰ بازی دیگر در حال توسعه، ما تازه شروع کرده‌ایم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.