نام کاربری pavel در تلگرام به قیمت ۸۰ هزار دلار فروخته شد!

پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام از فروش یک نام کاربری (@pavel) به قیمت ۸۰ هزار دلار در پلتفرم فرگمنت خبر داد. او در کانال تلگرام خود نوشت که شخصی که این نام کاربری را خریده، آن را به رایگان به خود پاول دوروف هدیه داده است! او همچنین اطلاع داد که تاکنون ۳۵۰ میلیون دلار در فرگمنت معامله فروش هندل و شماره تلفن‌های اختصاصی آن صورت گرفته است.

دوروف در کانال خود در تلگرام نوشته است:

«یک وبلاگ نویس فناوری، به نام پاول فدوروف، به تازگی بیش از ۸۰۰۰۰ دلار از فروش نام کاربری @pavel خود در پلت فرم حراج فرگمنت به دست آورده است.

آقای فدوروف به عنوان یکی از کاربران اولیه تلگرام، ۹ سال پیش نام کاربری @pavel را به صورت رایگان تملک کرد. او یک هفته پیش آن را به حراج گذاشته بود. پس از یک رقابت شدید در مزایده، یک کارآفرین حوزه رمزارز که مالک @founder , @crypto و بسیاری دیگر از هندل‌های تلگرام است، در این حراج برنده شد. او در یک اقدام شگفت‌آور، نام @pavel را امروز به من هدیه داد!

ما به پاول فدوروف تبریک می‌گوییم و از @founder برای هدیه سخاوتمندانه‌اش تشکر می‌کنیم. این موضوع نشان می‌دهد که چگونه کاربران تلگرام از مالکیت مستقیم نام کاربری سود می‌برند. در ۱۸ ماه اخیر نام‌های کاربری و شماره‌‌های ناشناس تلگرام به ارزش ۳۵۰ میلیون دلار فروخته شده‌اند.

جدیدترین نسخه های تلگرام به شما این امکان را می‌دهد که ببینید یک نام کاربری در چه زمانی و به چه میزان فروخته شده است. برای بررسی آن، می‌توانید به کانال من بروید و روی نام‌های کاربری مانند @pavel یا @snow ضربه بزنید. چند دقیقه پیش، من @paul را در فرگمنت به قیمت ۱۰۰۰۰ TON (60 هزار دلار) خریدم تا از هدایای سخاوتمندانه جلوگیری کنم!»

پست پاول دوروف در کانال تلگرام خود در مورد فروش هندل های تلگرام در پلتفرم فرگمنت

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.