نام شرکت انتشارات Gearbox به Arc Games تغییر یافت

طبق جدیدترین گزارش، نام شرکت انتشارات «گیرباکس» (Gearbox Publishing) به صورت رسمی تغییر یافته است و از این پس با نام «آرک گیمز» (Arc Games) به فعالیت خود ادامه می‌دهد. گفتنی است شرکت «امبریسر گروپ» (Embracer Group) ماه گذشته حقوق آثار Gearbox را به «تیک-تو اینتراکتیو» (Take-Two Interactive) فروخت.

این توزیع‌کننده بزرگ بازی‌های کامپیوتری که در شهر سانفرانسیسکو واقع شد، تغییر نام خود را از طریق اسرال پستی در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد. به نظر می‌رسد تغییرات زیادی در فرایند کاری انتشارات Gearbox به وجود نخواهد آمد. «آرک گیمز» (Arc Games) در بیانیه خود اشاره کرد که قصد دارد بازی‌های بیشتری مانند Gigantic: Rampage Edition و Hyper Light Breaker را روانه بازار کند.

تغییر نام انتشارات Gearbox

تغییر نام انتشارات Gearbox؛ اوضاع نه‌چندان خوب کمپانی امبریسر گروپ

گفتنی است شرکت Arc Games همچنین تعدادی پروژه در دست توسعه دارد که برای عرضه در سال جاری آماده می‌شوند. به عنوان بخشی از قراردادی که منجر به فروش Gearbox Entertainment به Take-Two Interactive شد، «گروه امبریسر» شرکت مذکور را همراه با مجموعه بازی‌های Remnant، عنوان آنلاین Star Trek و Have a Nice Death حفظ کرد.

احتمالاً می‌دانید که شرکت Embracer Group در طی سال‌های اخیر با مشکلات مالی قابل‌توجه‌ای روبه‌رو شده است. به همین دلیل، سران این شرکت مجبور شدند Gearbox Software را با قیمت ۴۶۰ میلیون دلار بفروشند. فرانچایزهای بزرگی مانند Duke Nukem، Borderlands، Brothers in Arms و Tiny Tina’s Wonderlands جزئی از قرارداد تلقی می‌شوند.

شایان ذکر است شرکت Arc Games در شوکیس عناوین مستقل Triple i Initiative حضور پیدا می‌کند. این رویداد فردا (چهارشنبه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران) برگزار خواهد شد و در آن حدود ۳۰ بازی در طول ۴۵ دقیقه به نمایش درخواهند آمد. «رندی پیچفورد» (Randy Pitchford) یکی از موسسان شرکت Gearbox محسوب می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.