نام بازی Call of Duty 2024 مشخص شد؛ این بار مبارزه در خلیج فارس!

طبق جدیدترین گزارش، عنوان نسخه بعدی سری «ندای وظیفه»، Call of Duty: Black Ops – Gulf War خواهد بود که روی جنگ خلیج فارس تمرکز خواهد کرد. این بازی قرار است توسط استودیو Treyarch توسعه یابد و در سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

اولین شایعات مربوط به جنگ خلیج فارس به سال ۲۰۲۲ بازمی‌گردد که نسخه موبایل بازی Call of Duty تصویری از هواپیمای ضربتی لاکهید اف-۱۱۷ نایت‌هاوک که در اکتبر سال ۱۹۸۳ معرفی شده بود را افشا کرد. گفتنی در اوایل سال جاری، رسانه Insider-Gaming گزارش داد بازی Call of Duty 2024 تحت عنوان مرموز Cerberus در دست توسعه قرار دارد و برای انتشار در کنسول‌های نسل قبلی برنامه‌ریزی شده است.

جزئیات جدید وب‌سایت WindowsCentral حاکی از آن است که بازی جدید COD روی جنگ خلیج فارس و دخالت نیروهای CIA تمرکز دارد. اگرچه هنوز به طور رسمی تأیید نشده است؛ اما WindowsCentral اشاره می‌کند که احتمالاً نام نسخه بعدی سری «Black Ops: Gulf War» خواهد بود. این عنوان همچنین از سوی رسانه Insider-Gaming نیز تایید شده است.

بازی Call of Duty 2024

ویژگی‌های احتمالی نسخه دسترسی زودهنگام بازی Call of Duty 2024

یکی از اخبار مهم جدید که از این گزارش به دست می‌آید، پاداش‌های پیش‌سفارش است که شرکت «اکتیویژن» (Activision) امیدوار است با نسخه بعدی آن را اجرا کند. طبق این گزارش، شرکت «اکتیویژن» حتی در حال بررسی ایده انتشار نسخه دسترسی زودهنگام حالت زامبی (Zombie Mode) بازی است. شایان ذکر است «اکتیویژن» در دو قسمت قبلی، بخش کمپین را یک هفته زودتر در دسترس خریداران قرار داده بود.

حساب توییتری CharlieINTEL گزارش داده است نسخه بعدی Call of Duty اولین عنوانی خواهد بود که یک چرخه توسعه چهار ساله خواهد داشت. بازی Call of Duty: Black Ops- Gulf War به مانند شماره‌های قبلی برای عرضه در ماه اکتبر/نوامبر آماده‌سازی می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا بازی Call of Duty 2024 می‌تواند عملکرد فاجعه‌بار عنوان Call of Duty: Modern Warfare III را جبران کند؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.