ناتینگ فون ۲ «پریمیوم‌تر» از ناتینگ فون ۱ خواهد بود

2022 8 nothing phone 1 back design 638bb84f8b369136d458d401

کارل پی، بنیان‌گذار و مدیرعامل ناتینگ، در مصاحبه‌ی جدیدی می‌گوید دومین گوشی این برند، یعنی Nothing Phone 2، برخلاف مدل اول در بازار مهم آمریکا نیز عرضه می‌شود. ناتینگ تصمیم گرفت عرضه‌ی گوشی اول خود را روی بازار اروپا و آسیا متمرکز کند؛ با‌این‌حال آمریکا «اولویت اول» این برند برای عرضه‌ی گوشی دوم خواهد بود.

اوایل ماه جاری میلادی برند ناتینگ برنامه‌ی آزمایشی جدیدی را برای ساکنان ایالات متحده راه‌اندازی کرد که به‌واسطه‌ی آن،‌ آمریکایی‌ها می‌توانند با پرداخت ۲۹۹ دلار اضافی، گوشی ناتینگ فون وان را تهیه کنند. پس از راه‌اندازی این برنامه، شایعات مربوط‌ به عرضه‌ی رسمی ناتینگ فون ۲ در بازار آمریکا قوت گرفت.

عرضه‌ی ناتینگ فون وان در بازار آمریکا به‌صورت رسمی اتفاق نمی‌افتد. گوشی‌هایی که از‌طریق برنامه‌ی جدید روانه‌ی بازار آمریکا می‌شوند، از شبکه‌ی ۵G در اپراتور AT&T پشتیبانی نخواهند کرد. همچنین، پوشش‌دهی اپراتور ورایزن بسیار محدود خواهد بود.

کارل پی می‌گوید: «وقتی گوشی هوشمندی را برای ایالات متحده می‌سازید، باید با اپراتورها همکاری و تأییدیه‌ دریافت کنید تا بتوان شماری از قابلیت‌های این اپراتور را وارد سیستم‌عامل کرد. ما قبلاً منابع کافی برای این کار را نداشتیم، اما اکنون داریم.»

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.