ناتینگ فون ۱ به ChatGPT مجهز می‌شود

2022 8 nothing phone 1 lifestyle 638bb84c1d67bb742b22c5fe

ناتینگ هفته‌ی گذشته آپدیت Nothing OS 2.5.5 را برای گوشی ناتینگ فون ۲ منتشر کرد و قرار است ChatGPT را به این مدل از گوشی ناتینگ اضافه کند. ناتینگ اکنون اعلام کرده است که قصد دارد آپدیت Nothing OS 2.5.5 را برای گوشی ناتینگ فون ۱ نیز دردسترس قرار دهد.

قابلیت اصلی آپدیت جدید ناتینگ، اضافه‌شدن ChatGPT خواهد بود. این قابلیت شامل ویجت‌های ChatGPT روی صفحه‌ی اصلی و گزینه‌های مختلف برای شروع مکالمه‌ی صوتی در اپلیکیشن Nothing X می‌شود. گزینه‌های جدیدی که در اپلیکیشن Nothing X برای شروع مکالمات صوتی ChatGPT ایجاد شده‌اند از طریق هدفون ناتینگ کار می‌کنند.

علاوه‌بر ایجاد ویجت‌های ChatGPT برای دسترسی سریع و آسان به قابلیت‌های هوش مصنوعی ازطریق صفحه‌ی اصلی گوشی، گزینه‌ای روی پیام‌های پاپ‌آپ اسکرین‌شات و کلیپ‌بورد اضافه خواهد شد که امکان جای‌گذاری محتوا در یک مکالمه‌ی جدید با ChatGPT را فراهم می‌کند.

آپدیت جدید ناتینگ چندین ویژگی دیگر ازجمله عملکرد RAM Booster (آزادسازی رم) و گزینه‌های جدید برای سفارشی کردن آیکون نوار وضعیت را به گوشی اضافه خواهد کرد. این آپدیت پشتیبانی از Ultra XDR را برای دوربین ناتینگ فون ۱ ارائه نخواهد داد.

گزینه‌ای برای آیکون‌پک‌های ناتینگ ایجاد شده است که فقط بر صفحه‌ی اصلی گوشی اعمال می‌شود تا دسترسی را در صفحه‌ی اپلیکیشن‌ها آسان‌تر کند. گزینه‌ای سفارشی برای فعال و غیرفعال کردن Quick Settings در صفحه‌ی قفل اضافه شده است. برای استفاده از این قابلیت کافی است از طریق تنظیمات، ابتدا گزینه‌ی Lock Screen and AOD و سپس گزینه‌ی Quick Settings را انتخاب کنید.

مقالات مرتبط

ناتینگ امکان سفارشی کردن آیکون‌های نوار وضعیت را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با وارد شدن به بخش تنظیمات و انتخاب گزینه‌ی نمایشگر، تنظیمات نوار وضعیت را تغییر دهند.

ناتینگ برخی از مشکلات را در آپدیت جدیدش برطرف کرد. یکی از مشکلاتی که دیگر در ناتینگ فون ۱ مشاهده نخواهد شد، قطع‌شدن خودکار وای‌فای است. از این به بعد صدای هدفون نیز با صدای گوشی هماهنگ خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.