میلی آلکاک نقش سوپرگرل را در دنیای سینمایی جدید دی‌سی بازی می‌کند

میلی آلکاک نقش سوپرگرل را در دنیای سینمایی جدید دی‌سی بازی می‌کند

به تازگی، بازیگر نقش کارا زور-ال یا همان سوپرگرل (Supergirl) در دنیای سینمایی جدید دی‌سی مشخص شد. میلی آلکاک؛ هنرپیشه استرالیایی که احتمالا او را به‌خاطر هنرنمایی در سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) می‌شناسید، عهده‌دار نقش این ابرقهرمان شده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن سوپرمناَبَربدن!
۵ ویژگی خاص بدن سوپرمن۵ ویژگی خاص بدن سوپرمن

بخش اول از دنیای سینمایی جدید DC که تحت عنوان خدایان و هیولاها (Gods and Monsters) شناخته شده و توسط جیمز گان و پیتر سفران رهبری می‌شود، شامل پنج فیلم خواهد بود که یکی از آن‌ها Supergirl: Woman of Tomorrow است. اکنون با مشخص شدن این مساله که آلکاک نقش اصلی این اثرِ در دست ساخت را بازی می‌کند، احتمال می‌رود دیگر زمان زیادی تا شروع رسمی مراحل تولید باقی نمانده باشد.

جالب است بدانید آلکاک موفق شد تا با هنرنمایی بی‌نظیرش، امیلیا جونز (بازیگر فیلم CODA) و مگ دانلی (بازیگر سریال The Winchesters) که رقیبانش برای گرفتن این نقش محسوب می‌شدند را پشت سر بگذارد و مورد قبول گان و دیگر تهیه‌کننده‌ها واقع شود.

میلی آلکاک نقش سوپرگرل را در دنیای سینمایی جدید دی‌سی بازی می‌کندمیلی آلکاک نقش سوپرگرل را در دنیای سینمایی جدید دی‌سی بازی می‌کند

در حال حاضر و با توجه به اینکه شخصیت‌های بیشتری به دنیای سینمایی جدید دی‌سی می‌پیوندند، می‌توان انتظار داشت حداقل برخی از آن‌ها در فیلم Superman: Legacy که پروسه فیلمبرداری‌اش به‌زودی آغاز می‌شود حضور داشته باشند. گرچه که باید اشاره کنیم حضور سوپرگرل در فیلم «سوپرمن: لگسی» هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

در نهایت باید اعلام کنیم انتظار می‌رود آلکاک تا پیش از هنرنمایی در فیلم سوپرگرل، در یکی دیگر از پروژه‌های فعلی دی‌سی نقش‌آفرینی داشته باشد. همچنین هنوز کارگردان فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow مشخص نشده و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است تا بر اساس مجموعه کمیک‌ بوک‌های این شخصیت که توسط تام کینگ نوشته و در سال ۲۰۲۲ منتشر شده، ساخته شود و برداشت متفاوت و تازه‌ای را از این ابرقهرمان ارائه دهد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینماتثبیت سلطه به سبک قهرمانان افسانه‌ای
۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینما۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینما


کامل ترین داستان سری بتمن آرکام

لیست بازی‌های حاضر در مراسم State of Play لو رفت - ویجیاتولیست بازی‌های حاضر در مراسم State of Play لو رفت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.