میزو اولین گوشی تاشوی خود را در نیمه اول ۲۰۲۴ عرضه می‌کند

میزو، بازیگر چینی برجسته در صنعت گوشی‌های هوشمند، ظاهراً برای ورود به بازار دستگاه‌های هوشمند تاشو آماده می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که «Smart Pikachu» در ویبو به اشتراک گذاشته، میزو پروژه‌ای را برای توسعه اولین گوشی تاشوی خود آغاز کرده است که انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رونمایی شود.

جزئیات مربوط به گوشی هوشمند تاشوی میزو

ایده میزو برای توسعه یک گوشی تاشو مدتی است که موضوع گمانه‌زنی ها بوده است. این بحث‌ها در نیمه اول سال جاری شدت گرفت و بسیاری از تعهد این برند به این پروژه خبر دادند. با این حال، به دلیل پیچیدگی‌های موجود در مسیر تولید گوشی تاشو و تغییر ساختار شرکت، این دستگاه در سال ۲۰۲۳ معرفی نشد.

میزو اولین گوشی تاشوی خود را در نیمه اول 2024 عرضه می‌کند

در حالی که جزئیات در مورد مدل جدید محدود است، گمان می‌رود که این گوشی طراحی «سبک کتابی» با نمایشگر ۸ اینچی داشته باشد که بازار تجاری را هدف قرار دهد. علیرغم کمبود اطلاعات دقیق، انتظارات قابل‌توجهی برای این محصول وجود دارد. توانایی میزو در ایجاد تاثیر قابل‌توجه در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند تاشو با رونمایی این گوشی و به مرور زمان مشخص خواهد شد.

این شرکت برروی میزو ۲۱ پرو نیز کار می‌کند که نسخه پرو گوشی هوشمند Meizu 21 است که گواهینامه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) را دریافت کرده و این یعنی در آینده نزدیک عرضه می‌شود.

در حالی که جزئیات خاصی در مورد مشخصات دستگاه تایید نشده است، انتظار می‌رود که این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، نمایشگر بزرگ‌تر با وضوح ۲K، باتری بزرگ‌تر (احتمالاً ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت) با شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی باشد و ظاهراً میزبان یک دوربین تله فوتو است. تاریخ دقیق عرضه میزو ۲۱ پرو در چین نامشخص است، اما پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه در ژانویه ۲۰۲۴ روانه بازار شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.