موفقیت سونیک به سگا اجازه داد تا آثار قدیمی مانند Crazy Taxi و Shinobi را احیا کند

موفقیت سونیک به سگا اجازه داد تا آثار قدیمی مانند Crazy Taxi و Shinobi را احیا کند

در جریان The Game Awards 2023، سگا برنامه‌های خود را برای احیای تعدادی از فرنچایزهای کلاسیک خود از جمله Crazy Taxi و Jet Set Radio اعلام کرد.

<!–

–>

سگا در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد این ریمیک‌های نشان داده شده به لطف موفقیت‌های اخیری که با Sonic the Hedgehog به دست آورده به وجود آمده و جرات لازم برای بازگرداندن فرنچایزهای قدیمی سگا را به وجود آورده است.

مدیر عامل شرکت سگا گفت:

در سال‌های اخیر، Sonic the Hedgehog مسیرهای جدیدی را برای سگا ایجاد و این فرنچایز را زنده کرده و مخاطبان جدیدی را به شیوه‌هایی که در گذشته تنها آرزویش را داشتیم، به دست آورده است.

با ایجاد این موفقیت، ما در حال حفاری در میراث خود هستیم و چندین فرنچایز را دوباره باز می‌گردانیم تا این بازی‌ها را به مخاطبان بیشتری در سراسر جهان ارائه دهیم.

موفقیت سونیک به سگا اجازه داد تا آثار قدیمی مانند Crazy Taxi و Shinobi را احیا کند - ویجیاتوموفقیت سونیک به سگا اجازه داد تا آثار قدیمی مانند Crazy Taxi و Shinobi را احیا کند - ویجیاتو

بیانیه اوتسومی در ادامه صحبت می کند که چگونه این تنها آغاز برای سگا است.

تریلرامروز فقط شروع ابتکار ماست. اول و مهمتر از همه، جاه‌طلبی ما خلق بازی های عالی با شخصیت‌ها و دنیاهای به یاد ماندنی خواهد بود. ما امیدواریم که طرفداران در هر سنی با انتشار این پروژه‌ها در سال های آینده، چشم انتظار باشند.

سگا طی اعلامیه خود در The Game Awards ۲۰۲۳ تایید کرد که بازی‌های جدیدی در Jet Set Radio و Crazy Taxi در حال توسعه هستند. این استودیو همچنین بازی‌های جدیدی را برای فرنچایزهای قدیمی‌تر از جمله Shinobi، Streets of Rage و Golden Axe معرفی کرد.


خلاصه مراسم گیم آواردز ۲۰۲۳ | از ناکامی اسپایدرمن ۲ تا بهترین بازی سال

نقشه Verdansk در اواخر سال ۲۰۲۴ به وارزون باز می‌گردد - ویجیاتونقشه Verdansk در اواخر سال ۲۰۲۴ به وارزون باز می‌گردد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.