موراکامی اولین رمان جدید خود را پس از شش سال منتشر می‌کند

2023 02 28 11 44 31

ناشر آثار موراکامی- شینچوشا- روز چهارشنبه اعلام کرد هاروکی موراکامی، نویسنده سرشناس ژاپنی، اولین رمان جدید خود را پس از شش سال در آوریل امسال منتشر خواهد کرد.

جزئیاتی درباره این اثر جدید که اولین رمان موراکامی از زمان انتشار «کشتن شوالیه دلیر» در فوریه ۲۰۱۷ است، ارائه نشده است.

شینچوشا در بیانیه‌ای کوتاه به زبان ژاپنی گفت که اثر جدید در ۱۳ آوریل منتشر خواهد شد، اما نه عنوان آن را می‌دهد و نه جزئیات طرح.

انتظار می‌رود این کتاب در ابتدا به زبان ژاپنی منتشر شود و بعداً ترجمه شود.

شینچوشا به خبرگزاری فرانسه گفت که نمی تواند تأیید کند که چه زمانی ممکن است ترجمه‌های کتاب منتشر شود یا حتی چه زمانی نام کتاب اعلام شود.

همینقدر می‌دانیم که نسخه ژاپنی این کتاب حدود ۱۲۰۰ صفحه دارد.

موراکامی نویسنده‌ای مشهور بین‌المللی است که هنوز جایزه ادبی نوبل نگرفته. این پیرمرد ۷۴ ساله در  آثار سورئال خود  ارجاعات فراوان به فرهنگ پاپ دارد و آثارش به حدود ۵۰ زبان ترجمه شده است.

خوانندگان مجذوب دنیاهای ساخته شده توسط او می‌شوند، جایی که قورباغه‌های غول‌پیکر حقوق‌بگیران را در جنگ به چالش می‌کشند و خال مخالی از آسمان می‌بارد!

موراکامی به عنوان یک چهره منزوی شناخته می شود، اما او  در سال های اخیر با ظاهر شدن به عنوان دی جی رادیویی طرفدارانش را خوشحال کرده است.

در سال ۲۰۲۱، یک کتابخانه جدید از رمان‌ها، دفترچه‌ها و وینیل‌های او در دانشگاه Waseda در توکیو افتتاح شد – که شامل نمونه‌ای از فضای کاری مینیمالیستی نویسنده، یک کافه، و یک استودیوی رادیویی است.

بعد از انتشار کشتن شوالیه دلیر  در سال ۲۰۱۷، کتابفروشی‌های بزرگ توکیو از نیمه‌شب باز شدند تا به طرفداران مشتاق این امکان را بدهند که بلافاصله کتاب را در دست بگیرند و شروع به خواندنش کنند. در تقابل با برخی کشورها که مردم در تکاپوی چیزهای پایه زندگی هستند!

منبع

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.