موتو G24 و موتو G04 در بازار اروپا با نمایشگرهای ۹۰ هرتزی عرضه شدند

موتورولا به تازگی از دو مدل جدید گوشی هوشمند سری G در بازار اروپا رونمایی کرده است. مدل‌های موردبحث موتو G04 و موتو G24 هستند که اخیراً در افشاگری‌ها و گواهینامه‌ها مشاهده شده‌اند. بنابراین در این مطلب تمام جزئیات مربوط به قیمت رسمی، مشخصات و موارد دیگر را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات موتو G24

موتو G24 گزینه برتر بین این دو گوشی ارزان‌قیمت است. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، وضوح HD+ و روشنایی ۵۳۷ نیت بهره می‌برد. این دستگاه به تراشه هلیو G85 مدیاتک مجهز شده است که با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. کاربران می‌توانند حافظه و فضای ذخیره‌سازی را از طریق اسلات کارت microSD (تا ۱ ترابایت) و افزایش رم مجازی (تا ۸ گیگابایت) افزایش دهند. ضخامت G24 حدود ۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است.

در پشت یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که با یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و فلاش LED جفت شده است. در همین حال، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی قرار دارد. موتو G24 از باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، اسکنر اثر انگشت جانبی، My UX مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴، مقاومت IP52 در برابر آب و گرد و غبار و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.

مشخصات موتو G04

با وجود اینکه موتو G04 یک مدل مقرون‌به‌صرفه است، از یک صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی نیز بهره می‌برد که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح HD+ را نیز ارائه می‌دهد. موتو G24 و G04 از نظر طراحی کاملاً مشابه به نظر می‌رسند، اما این برند برای پایین‌آوردن قیمت تغییرات کوچکی انجام داده است. این گوشی از پردازنده UNISOC T606 بهره می‌برد که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. این مدل همچنین ۴ یا ۸ گیگابایت رم مجازی را افزایش می‌دهد. از نظر ابعاد نیز این دستگاه ۱۸۰ گرم وزن و ۷.۹۹ میلی‌متر ضخامت دارد.

موتو G24 و موتو G04 در بازار اروپا با نمایشگرهای 90 هرتزی عرضه شدند

در قسمت پشتی، موتو G04 دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و فلاش LED است، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. یک گ باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز با پشتیبانی شارژ استاندارد ۱۰ واتی این گوشی را تامین می‌کند. سایر مشخصات قابل‌توجه این دستگاه عبارتند از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، بلندگوهای استریو با Dolby Atmos، گردوغبار و مقاومت IP52، اسکنر اثر انگشت جانبی، My UX مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ و بلوتوث ۵.۱.

قیمت و تاریخ عرضه

هر دو گوشی هوشمند موتو G04 و موتو G24 در چند رنگ مختلف معرفی شدند. موتو G04 در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی و نارنجی فهرست شده است. از سوی دیگر، G24 در رنگ‌های سبز، صورتی، آبی و مشکی عرضه می‌شود. قیمت اولی ۱۱۹ یورو (تقریباً ۱۲۹ دلار آمریکا) است، در حالی که قیمت دومی ۱۲۹ یورو (تقریباً ۱۴۰ دلار آمریکا) است. این دستگاه‌ها در حال حاضر برای خرید در اروپا در دسترس هستند و قرار است در مناطق دیگر از جمله بازارهای آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه در هفته‌های آینده عرضه شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.