موتورولا گوشی‌های موتو جی و موتو جی پاور ۲۰۲۴ را با قیمتی اقتصادی رونمایی کرد

موتورولا به تازگی از نسخه‌های ۲۰۲۴ گوشی‌های ۵G مقرون‌به‌صرفه خود، موتو جی پاور ۵G و موتو جی رونمایی کرد که اواخر این ماه یا اوایل ماه آینده به ایالات متحده و کانادا می‌آیند.

موتو جی پاور ۵G

موتورولا موتو جی پاور ۵G (2024) صفحه‌نمایش خود را به ۶.۷ اینچ افزایش می‌دهد (که ۰.۲ اینچ بیشتر از مدل ۲۰۲۳ است)، اما همچنان یک LCD IPS با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. هر دو گوشی دارای بلندگوهای استریو با فناوری دالبی اتموس و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هستند.

این دستگاه در بخش دوربین پیشرفت نسبتاً قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی اکنون دارای تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) است و حتی یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (۱۱۸ درجه) به عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند (مدل ۲۰۲۳ فاقد ماژول UW بود). دوربین جلو نیز دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

این گوشی از چیپست دایمنسیتی ۷۰۲۰ قدرت می‌گیرد. نکته مثبت این است که این تراشه اکنون با ۸ گیگابایت رم (با حداکثر ۸ گیگابایت رم مجازی بیشتر) جفت شده و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.2 عرضه می‌شود.

باتری این محصول نیز ارتقا یافته و ظرفیت آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است، اما نرخ شارژ سیمی دو برابر شده و به ۳۰ وات رسیده است. موتورولا حتی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی (برای اولین بار برای خانواده موتو جی) پشتیبانی می‌کند.

موتو جی پاور ۵G از ۳ فروردین (۲۲ مارچ) از اپراتورهای ایالات متحده (T-Mobile، Metro، AT&T، تلفن همراه ایالات متحده، Verizon، Straight Talk، Total، Walmart Family Mobile و Visible) دردسترس خواهد بود. G پاور جدید نیز از ۲۴ فروردین (۱۲ آوریل) در کانادا روانه بازار خواهد شد.

توجه داشته باشید که هر دو مدل جدید دارای اتصال NFC هستند که در مدل های ۲۰۲۳ آنها وجود نداشت. همچنین، آنها به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ راه‌اندازی می‌شوند. هنوز هیچ مقاومت مناسبی در برابر آب وجود ندارد، اما این دستگاه‌ها طراحی ضدآب موتو را حفظ می‌کنند. برخی از واحدها با چرم گیاهی پشتیبانی خواهند شد.

موتو جی (۲۰۲۴)

موتو جی (۲۰۲۴) اولین گوشی موتورولا است که از اسنپدراگون ۴ نسل ۱ استفاده می‌کند (مدل ۲۰۲۳ به اسنپدراگون ۴۸۰+ مجهز شده بود). این پردازنده احتمالا عملکرد قابل‌قبولی را ارائه دهد، حتی با وجود اینکه این مدل ارزان قیمت ۵G هنوز تنها به ۴ گیگابایت رم (به علاوه ۴ گیگابایت رم مجازی اضافی) مجهز است. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است و هر دو دستگاه دارای اسلات microSD هستند.

موتورولا موتو جی 2024 و موتو جی پاور 2024 را با قیمت اقتصادی رونمایی کرد

صفحه‌نمایش این گوشی بسیار شبیه به سال گذشته است، LCD 6.6 اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح HD+. دوربین نیز تغییرات زیادی را به خود ندیده است. ماژول اصلی دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و یک دوربین ماکرو اختصاصی به آن می‌پیوندد. در جلو نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

باتری نیز اساساً بدون تغییر باقی مانده است، با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سیمی ۱۸ وات (مدل سال گذشته ۱۵ وات رتبه‌بندی شده بود).

اپراتورهای ایالات متحده اولین ارائه‌دهندگانی هستند که موتو جی (۲۰۲۴) را از تاریخ ۲ فروردین (۲۱ مارس)، توسط T-Mobile و Metro عرضه می‌کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.