موتورولا موتو G84 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

شرکت موتورولا از جدیدترین محصول میان‌رده خود به صورت رسمی در کشور هند رونمایی کرد. این گوشی اقتصادی با نام موتورولا موتو G84 به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند Moto G84 که هفته گذشته در Flipkart قرار گرفته بود، امروز به صورت رسمی معرفی شد. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: موتورولا موتو جی ۱۴ (Moto G14) معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی موتورولا موتو G84

موتو G84 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی است. این نمایشگر ۱۰ بیتی از حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت برخوردار است و در قسمت مرکزی بالای آن یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 داخل یک سوراخ پانچ قرار گرفته است.

موتورولا موتو G84

موتورولا موتو G84

در پنل پشتی گوشی برخلاف موتو G82 که سه دوربین داشت، تنها دو دوربین وجود دارد. این دو شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور ۱/۱.۵ اینچی، اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتری، دیافراگم f/1.88، فوکوس خودکار PDAF دوگانه و لرزش‌گیر OIS) و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۸ درجه (بدون فوکوس خودکار) می‌شود. قابل ذکر است که هر دو دوربین از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و قابلیت دید در شب خودکار برای ثبت تصاویر بهتر در نور کم برخوردار هستند.

موتو G84 در بخش سخت افزار به چیپست قدیمی اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام مجهز شده که از شبکه اتصالی فایوجی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی با وجود پشتیبانی از دالبی اتموس و Moto Spatial Sound و برخورداری از بلندگوهای استریو تجربه صوتی خوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. بخش نرم افزاری دستگاه نیز با سیستم عامل اندروید ۱۳ کار می‌کند و طبق گفته شرکت موتورولا این گوشی اندروید ۱۴ و سه سال به روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

موتورولا موتو G84

موتورولا موتو G84

از دیگر ویژگی‌های برجسته موتو G84 می‌توان به بلوتوث ۵.۱، وای فای ۶، NFC، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، اسلات سیم کارت دوگانه برای دو کارت نانو و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی (آداپتور داخل جعبه) اشاره کرد.

موتورولا موتو G84 در سه رنگ قرمز، آبی روشن و آبی تیره با روکش چرم مصنوعی (گیاهی) تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. قیمت این گوشی برابر ۱۹۹۹۹ روپیه (معادل ۲۴۵ دلار / ۲۲۲ یورو) است و فروش آن از تاریخ ۸ سپتامبر در Flipkart آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتورولا موتو G84 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.