موتورولا در سال ۲۰۲۴ پرقدرت بازمی‌گردد

در ماه اکتبر، کوالکام چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را معرفی کرد و فهرستی رسمی از برندهایی را منتشر کرد که قرار است گوشی‌های پرچمدار مجهز به تراشه جدید را عرضه کنند. موتورولا در لیست غایب بود و هنوز برنامه‌های خود را در مورد عرضه یک گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تایید نکرده است، اما به نظر می‌رسد که قرار است در سال ۲۰۲۴ پرقدرت ظاهر شود.

در سال ۲۰۲۲، موتورولا چندین گوشی را برای چین و سایر بازارها عرضه کرد، اما در سال ۲۰۲۳، این شرکت محصولات کمتری را روانه بازار کرد. علاوه بر ریزر ۴۰، ریزر ۴۰ اولترا و موتو G34 5G که اخیراً در چین رونمایی شده است، این برند در مقایسه با سال‌های گذشته فعالیت کمتری داشت. امروز، چن جین، مدیر کل کسب‌وکار تلفن همراه چینی لنوو، در شبکه اجتماعی ویبو برنامه‌های شرکت برای خط تولید موتورولا سال ۲۰۲۴ برای چین را افشا کرد.

موتورولا در سال ۲۰۲۴: چه چیزی را باید انتظار داشت؟

موتورولا در سال 2024 پرقدرت بازمی‌گردد

به گفته چن جین، موتو ریزر در سال ۲۰۲۳ موفقیت چشمگیری را در چین و بازار جهانی تجربه کرد. او ادعا کرد انتظارات کاربران فراتر از محصولات سری ریزر است و گوشی‌های خانواده موتو نیز در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. در واقع، طرفداران موتورولا انتظار دارند که سری موتو نیز با بهبودها و فناوری‌های پیشرفته‌تری همراه شوند‌.

با توجه به این گزارش، برند موتورولا در طول سال گذشته درحال بازسازی برنامه تولید محصولات خود و ایجاد راهکارهایی برای مواجه با چالش‌های توسعه نمایشگر‌های تاشو و مدل‌های هوش مصنوعی در صنعت گوشی هوشمند بوده است.

سری جدید ریزر قرار است در قسمت جلوی محصول، طراحی چشمگیرتر را به نمایش بگذارد و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تری را ارائه دهد. از طرفی، سری پرچمدار موتو X نیز از ویژگی‌های هوش مصنوعی مدل‌های زبانی بزرگ هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد، در حالی که سری S و سری G پیشرفت‌های جامعی خواهند داشت. ۲۰۲۴ سالی است که موتورولا طیف کامل محصولات خود را معرفی می‌کند. انتظار می‌رود گوشی‌های پرچمدار سری X و سری S ممکن است در بازار جهانی به مدل‌های با برند اج تغییر نام دهند.

در طول سال ۲۰۲۳، این شرکت بی‌سروصدا بر روی جمع‌آوری و تنظیم موقعیت خود متمرکز شد. در سال ۲۰۲۴، این برند قصد دارد سفر جدیدی را آغاز کند و محصولات ارزشمندی را به همه کاربران ارائه دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.