موتورولا اج ۵۰ فیوژن (Motorola Edge 50 Fusion) با دو پردازنده مختلف معرفی شد

گوشی جدید موتورولا با نام موتورولا اج ۵۰ فیوژن رسما معرفی شد. این گوشی در بازارهای مختلف با دو پردازنده متفاوت از کوالکام یعنی اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و اسنپدراگون ۷s نسل ۲ در دسترس خواهد بود.

موتورولا روز گذشته یک رویداد جهانی را برای معرفی سری گوشی‌های هوشمند Edge 50 یعنی Edge 50 Pro ،Edge 50 Fusion و Edge 50 Ultra برگزار کرد. در این مطلب قصد داریم که به معرفی یکی از این سه گوشی یعنی مدل فیوژن بپردازیم. این گوشی در بازارهای مختلف با پردازنده‌های متفاوت (اسنپدراگون ۶ نسل ۱ یا اسنپدراگون ۷s نسل ۲) در دسترس خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با سایر مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت موتورولا اج ۵۰ فیوژن آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتورولا اج ۵۰ فیوژن

نسخه ای از موتورولا Edge 50 Fusion که وارد بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا می‌شود به چیپست Snapdragon 7s Gen 2 کوالکام مجهز شده و دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی P-OLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است.

موتورولا اج 50 فیوژن

موتورولا اج 50 فیوژن

از سوی دیگر، نسخه موجود در بازارهای آمریکای لاتین از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ کوالکام و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی P-OLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. به جز نمایشگر و پردازنده، سایر مشخصات در هر دو مدل یکسان هستند.

به این معنا که هر دو حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۸ واتی انرژی می‌گیرند. موتو Edge 50 Fusion اندروید ۱۴ را در قالب رابط کاربری Hello UX اجرا کرده و از تصاویر پس‌زمینه تولید شده با هوش مصنوعی و ویژگی Smart Connect برای تداوم اتصال با رایانه‌های شخصی Lenovo پشتیبانی می‌کند.

برای ثبت تصاویر سلفی، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو تعبیه شده و در پنل پشت نیز یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (لنز سونی LYT-700C) با لرز‌ش‌گیر OIS به همراه یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی (دو کاربره هم به عنوان فوق عریض هم ماکرو) قرار گرفته است. لازم به ذکر است که رنگ‌های نمایشگر و دوربین موتو اج ۵۰ فیوژن توسط پنتون (Pantone) تایید شده و گواهی IP68 به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار کمک می‌کند.

قیمت موتورولا اج ۵۰ فیوژن

در حال حاضر، موتو اج ۵۰ Fusion با قیمت ۳۴۹ یورو و در رنگ‌های آبی، صورتی و آبی روشن وارد بازار اروپا شده است. این گوشی به زودی در سایر بازارها نیز موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتورولا اج ۵۰ فیوژن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.