منتظر تریلر داستانی بازی Star Wars Outlaws در هفته جاری باشید!

طبق جدیدترین گزارش، شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) و استودیو «مسیو اینترتینمنت» (Massive Entertainment) در هفته جاری تریلر داستانی بازی Star Wars: Outlaws را منتشر می‌کنند. این بازی احتمالاً در سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری VGC، تریلر داستانی بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۹ آوریل (۲۱ فروردین ۱۴۰۲) و در ساعت ۱۹:۳۰ شب به وقت ایران در پلتفرم‌‌های «یوتیوب» (YouTube)، «توییتر» (Twitter) و «توییچ» (Twitch) پخش خواهد شد.

تریلر داستانی Star Wars Outlaws

موضوع تریلر داستانی بازی Star Wars Outlaws چیست؟

این بازی جهان آزاد برای عرضه در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. به گفته ناشر فرانسوی، بازی Star Wars Outlaws به بازیکنان امکان می‌دهد سیارات متمایز را در سراسر کهکشان کاوش کنند. این سیارات ممکن است نمادین یا جدید باشند. بازیکنان همچنین کنترل شخصیتی با نام «کی وس» (Key Vess) را برعهده می‌گیرند که یک مزدور تازه‌کار است که برای به دست آوردن آزادی و ایجاد زندگی جدید می‌جنگد.

او در این ماجراجویی پرخطر با موجودی با نام «نیکس» (Nix) همراه می‌شود. اگر بازیکنان مایل به ریسک هستند، کهکشان پر از فرصت خواهد بود. گفته می‌شود در شوکیس Ubisoft Forward تابستان امسال، استودیو Massive Entertainment به نمایش مفصل بازی Star Wars Outlaws خواهد پرداخت. علاوه‌براین، این بازی جدید از فرانچایز «جنگ ستارگان» از سازمان ESRB درجه سنی T (مخصوص نوجوانان) را دریافت کرده است. این اثر در تابستان سال گذشته به طور رسمی معرفی شد.

عنوان اکشن Star Wars Outlaws برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) در دست توسعه قرار دارد. نظر شما درباره بازی «جنگ ستارگان: یاغی‌ها» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.