ممکن است گوست آو سوشیما ساخته بعدی کارگردان جان ویک ۴ باشد

ممکن است  گوست آو سوشیما ساخته بعدی کارگردان جان ویک ۴ باشد

گوست آو سوشیما ممکن است فیلم بعدی Chad Staheski کارگردان چپتر چهارم جان ویک باشد.

<!–

–>

در چند سال گذشته، پلی استیشن تلاش زیادی برای ورود فرنچایزهای مختلف خود به دنیای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی انجام داده است. یکی از اولین موفقیت‌های سونی در سینما Uncharted بوده که از نظر تجاری عالی عمل کرد، اما این موفقیت لزوما به معنی بی‌نقص بودن فیلم نیست.

به نظر می رسد گرن توریسمو از این جهت عملکرد مناسب‌تری داشته باشد و در ادامه، سریال The Last of Us را داریم که از نظر نمرات و فروش موفق شد و احتمالا جوایز بزرگی در انتظار سازندگانش هستند.

در رابطه با فیلم جدید چاک استاهلسکی باید گفت که او نسبت به ساخت Ghost of Tsushima علاقه نشان داده، اما همچنین روی فیلم‌های مختلف دیگری از جمله Highlander و Rainbow Six نیز کار کرده است.

در رابطه با پروژه بعدی او حدس‌های مختلفی زده می‌شود، با این حال، هنگام صحبت در پادکست شاد، غمگین، سردرگم، استاهلسکی اعلام کرد که سوشیما می‌تواند فیلم بعدی‌اش باشد. «یکی از بزرگترین پروژه‌های رویایی من Ghost of Tsushima است.»

سوشیماسوشیما

او ادامه داد:

Ghost of Tsushima یکی از زیباترین بازی های ویدئویی است که تا به حال ساخته شده، بنابراین این یک چالش بزرگ است که کیفیت نهایی کمتر از کاری که بچه های Sucker Punch انجام داده‌اندن باشد.

باید از بازیگران تمام آسیایی، مغول و همچنین ژاپنی استفاده کنیم و دنیای بازی را به خوبی به تصویر بکشیم. لازم نیست همه فیلم زیرنویس بوده یا همه به زبان انگلیسی صحبت کنند. بالاخره راهی برای بیان فیلم پیدا خواهد شد.

هر کسی که بازی را بشناسد، می‌داند داستانی خارق‌العاده در انتظارش است. قهرمان داستان به اسطوره‌های ژاپنی وابسته است، اما در عین حال روایت و آرمان‌هایش از هر ملیتی فراتر می‌رود.

من فکر می‌کنم داستان‌ بازی یکی از بهترین‌ها در تاریخ گیم‌های ویدیویی است. من می‌خواهم این فیلم را بسازم!


گیمزکام ۲۰۲۳ ؛ چرا نتفلیکس تو گیمزکام هست؟

احتمالا بازی جدیدی از Astro Bot در دست توسعه باشد - ویجیاتواحتمالا بازی جدیدی از Astro Bot در دست توسعه باشد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.