ممکن است کیانو ریوز در Death Stranding 2 حضور داشته باشد؟

ممکن است کیانو ریوز در Death Stranding 2 حضور داشته باشد؟

هیدئو کوجیما اخیرا چند تصویر از کیانو ریوز و نورمن ریدس به اشتراک گذاشته و همین موضوع طرفداران دث استرندینگ را به گمانه‌زنی‌های مختلف وادار کرده است. اکنون این مهم‌ترین سوال طرفداران محسوب می‌شود: کیانو ریوز به جمع بازیگران Death Stranding 2 پیوسته است؟

<!–

–>

کوجیما یکی از بزرگترین توسعه‌دهندگان در تاریخ صنعت ویدیو گیم است و علاوه بر اینکه به عقیده بسیاری از افراد پدر و بنیانگذار سبک مخفی‌کاری محسوب می‌شود، موفق شده با عناوینی نظیر Death Stranding جنبه‌های تازه‌ای را به مخاطبان معرفی کند.


مطلب پیشنهادی:چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]مردی با ایده‌هایی خیلی بزرگ!
چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]

خالق متال گیر علاقه وافر و غیرقابل انکاری به صنعت سینما دارد و این موضوع به وضوح با آثار او مشاهده می‌شود. کات‌سین‌های طولانی بازی‌های کوجیما کارگردانی ماهرانه و فوق‌العاده‌ای دارند و استفاده از بازیگران کارکشته و شناخته‌شده هالیوودی نیز برای او متناسب به‌نظر می‌رسد.

بازی اول دث استرندینگ در کنار نورمن ریدس در نقش اصلی، بازیگرانی چون مارگارت کوالی، مدس میکلسن، تروی بیکر، لیا سیدو و گیرمو دل تورو را در خود می‌دید. با تمام این اوصاف، Death Stranding 2 قرار است حتی بزرگ‌تر از بازی اول باشد و ستارگان برجسته دیگری نظیر ال فانینگ در آن حضور خواهند داشت.

در سوی دیگر ماجرا، کیانو ریوز یکی از محبوب‌ترین چهره‌های حال حاضر دنیاست و با دنیای ویدیو گیم نیز بیگانه نیست. او نقش بسیار پررنگی در Cyberpunk 2077 داشت و به‌زودی با بسته الحاقی Phantom Liberty به نایت سیتی بازخواهد گشت – آن هم در کنار ادریس البا.

تصاویر اخیری که کوجیما در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده کیانو ریوز و نورمن ریدس را در حال وقت گذرانی در کنار هم نشان می‌دهد. این دو بازیگر هیچ‌گاه علاقه خود به موتور سیکلت را پنهان نکرده‌اند؛ ریدس پیش‌تر میزبان یک نمایش با محوریت موتور سیکلت‌ها در شبکه AMC بود و کیانو ریوز هم کمپانی Arch Motorcycle را تاسیس کرده است.

حال اینکه دلیل اصلی اشتراک‌گذاری عکس این دو بازیگر توسط کوجیما چیست، جای بحث دارد. این حرکت می‌کند بدون هیچ دلیل خاصی انجام شده باشد، چراکه بدون شک کوجیما طرفدار پر و پا قرص هردو بازیگر مذکور است. از سوی دیگر، برخی از طرفداران هم احتمال می‌دهند کیانو ریوز در بازی Death Stranding 2 حضور داشته باشد.

احتمالا پاسخ صحیح این سوال در آینده نزدیک مشخص نشود اما ممکن است رویداد گیم‌ اوردز امسال محل مناسبی برای ارائه جزئیات بیشتر از دث استرندینگ ۲ باشد، چراکه هیدئو کوجیما رابطه خوبی با میزبان مراسم یعنی جف کیلی دارد و معمولا نمایش‌های جالب توجهی در The Game Awards ارائه می‌کند.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به بدترین فیلم‌های کارنامه کیانو ریوزانتخاب‌های بد تاوان دارد!
نگاهی به بدترین فیلم‌های کارنامه کیانو ریوزنگاهی به بدترین فیلم‌های کارنامه کیانو ریوز


ویجی کستچرا بتلفیلد سقوط کرد؟

بازی جدید Tomb Raide احتمالا به زودی معرفی می‌شود - ویجیاتوبازی جدید Tomb Raide احتمالا به زودی معرفی می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.